Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zelf samengestelde PC

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ik ga voor de eerste keer in m'n leven m'n eigen pc kopen en ook in elkaar laten zetten op alternate.nl. Voordat ik aan dit kleine projectje begon had ik absoluut geen kennis van hardware en ondertussen is dat al behoorlijk veranderd, maar een echte kenner ben ik nog lang niet.

Dus daarom mijn vraag of iemand even wil checken of deze setup een beetje in orde is. Ik kon trouwens het werkgeheugen niet aanpassen, maar dat word uiteindelijk 8GB.

Oh en als ik hier verkeerd zit, mag ik dan weten waar ik wel moet zijn? :P Ik ben nog niet zo'n ervaren poster en het werd me niet helemaal duidelijk op het FAQ ;)

Alvast bedankt!

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:57

X-DJiNn

Knooier !

Persoonlijk denk ik dat je met dit systeem aardig uit de voeten kan.
En die 8Gb kun je idd ook prima gebruiken met de 64-bits versie van Win7.
Maar weet alleen niet of je dit soort dingen hier zou moeten vragen.

Tip:

Zoek je onderdelen eens op in de pricewatch van Tweakers.

Vast dat er adressen zijn waar je nog goedkoper zou kunnen.

Succes !

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP // Marstek Venus E3.0 5,12kWh

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
Even snel:
Ik mis de processor in je lijst;

Het moederbord dat op de lijst staat heeft een P67 processor met een bekende design-fout. Ik zou nog even wachten met aanschaffen, of anders mag je 'm over een paar maanden gaan vervangen.

De voeding zal veel te zwaar zijn voor wat je nodig hebt: laat de processor 90W TDP doen, videokaart 160W, harde schijf 20W, nog wat watt hier en daar extra en je zit op zo'n 300W verbruik. Vooruit, laat het 350W zijn. Voeding doet op z'n slechts 80% efficientie, heb je aan 440W (op de 12V lijn!!!) wel genoeg.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Als je het volgende topic even doorleest, dan zul je zien dat dit soort vragen niet meer toegestaan zijn op dit forum: *LET OP* - Wat moet ik kopen.
Desondanks willen we je best helpen, maar dat doen we dan in de zogempnaamde BBG aanschaf topics. Een overzicht vind je hier: Best Buy Guide overzichtstopic

Dit topic is gesloten.