Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag over de HTC desire. Ik heb 3 mail accounts aangemaakt en mee gewerkt. Voor kort heb ik er 2 laten vervallen en hou er dus 1 over. Als ik een nieuw mailberichtje maak en het veld "aan" wil vullen druk ik op een letter en krijg dat enkele namen te zien die ik ooit al eens gemaild heb met een reeds verwijderd account. Bij deze namen staat "History"
Nu wil ik deze namen verwijderen maar wat ik ook probeer, al die contactpersonen blijven erin staan, ook als ik alle contactpersonen heb verwijderd onder mijn contactpersonen button.
Hoe kom ik van die namen af, iemand??

Thanks!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
Staan ze nog op je simkaart? Oude contactpersonen verwijderen? Ik ben 63 dit stuit me een beetje tegen de borst. :-(

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Gmail inloggen --> contactpersonen --> andere contactpersonen --> allemaal selecteren en verwijderen.

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Je vertelt niet welk e-mailprogramma je gebruikt: het HTC Mail programma, het Gmail programma of een ander (K9 ofzo). En of de andere accounts Gmail accounts zijn of andere e-mailaccounts.

Eerst proberen wat kraonkel en pathfinder2k aangeven.

Helpt dat niet, ga dan naar Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> tab Alle applicaties. Zoek in de lijst het e-mailprogramma op dat je gebruikt en tik daar op. Ga vervolgens de cache en de gegevens wissen.

Als je de Gmail-app gebruikt en het over Gmail accounts hebt, gaat Gmail bij de volgende synchronisatie gewoon alle gegevens weer van de server halen, zodat in je telefoon hetzelfde staat als in je Gmail-account. Als je alle ongewenste contactpersonen uit je Gmail account verwijderd hebt volgens de tip van pathfinder2k moet je probleem hiermee opgelost zijn.

Gebruik je andere e-mailaccounts waarvoor je geen IMAP maar POP3 hebt ingesteld, dan wis je hiermee ook alle mailtjes en de instellingen van de accounts. Tenzij je hebt ingesteld dat bij gebruik van POP3 de mailtjes op de server bewaard moeten blijven, ben je de opgehaalde mailtjes voorgoed kwijt. De ene e-mailaccount die je wel gebruikt moet je vervolgens opnieuw inrichten in de e-mailclient van je keuze.