2 jaar geleden met kerst is er een Wii aangeschaft voor het hele gezin. Deze staat nu al meer een jaar stil.
Hij is gehard- en softmod en heeft nu software versie 3.4E.
Donkey Kong Country Returns gedownload, gebrand op DVD-R en geprobeerd te draaien, maar dan krijg je de bekende "Er is een fout opgetreden. Druk op de EJECT-knop, verwijder de disk en zet het Wii-systeem uit."
Ik heb me er 2 jaar geleden in verdiept hoe alles moest, wat de beste soft en/of hardmod was en hoe dit werkte. Maar dit is dus 2 jaar geleden, en ben alles vergeten..
Wat is het beste dat ik nu kan doen? Moet ik updaten? Naar welke versie en hoe?
Een aanwijzing zou geweldig zijn..
EDIT: Heel erg jammer van mijzelf. Heb met mijn bolle kop het spel er verkeerd om in gedaan..
Maar anyway, opnieuw geprobeerd, Wii laadt het spel, daarna op Doorgaan gedrukt en krijg dan een zwart scherm..
Hij is gehard- en softmod en heeft nu software versie 3.4E.
Donkey Kong Country Returns gedownload, gebrand op DVD-R en geprobeerd te draaien, maar dan krijg je de bekende "Er is een fout opgetreden. Druk op de EJECT-knop, verwijder de disk en zet het Wii-systeem uit."
Ik heb me er 2 jaar geleden in verdiept hoe alles moest, wat de beste soft en/of hardmod was en hoe dit werkte. Maar dit is dus 2 jaar geleden, en ben alles vergeten..
Wat is het beste dat ik nu kan doen? Moet ik updaten? Naar welke versie en hoe?
Een aanwijzing zou geweldig zijn..
EDIT: Heel erg jammer van mijzelf. Heb met mijn bolle kop het spel er verkeerd om in gedaan..
[ Voor 13% gewijzigd door mszwolle op 06-02-2011 00:20 ]