Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
Heeft nix met Generation te maken want ik heb het ook in de mod versie.
Is geloof ik alleen bij OpenGL he?
Ik ben er een tijdje af geweest, maar weet niet waarom hij weer zo vaag doet..
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
Geen flauw idee of dit alleen in openGL is?
Mark
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Dus gebruik ik maar d3d, in het weekend draai ik ook wel eens een server voor een stel vrienden alleen wisselt hij na 45 min naar een andere map!
Weet iemand misschien hoe ik dit kan uitzetten en hoe kan ik de volgende map kiezen die gespeeld wordt?
Gebruiken jullie toevallig ook een een Nvidia kaart (hier een GF2)? Misschien onstaat dit probleem alleen in combinatie met een Nvidia kaart.
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
je kan kiezen door de maprotate.txt te veranderen...Op Friday 16 March 2001 14:19 schreef MM het volgende:
Heb ik geen last van, misschien omdat ik d3d gebruik (CS geeft aan dat mijn G400 dit niet kan)
Dus gebruik ik maar d3d, in het weekend draai ik ook wel eens een server voor een stel vrienden alleen wisselt hij na 45 min naar een andere map!
Weet iemand misschien hoe ik dit kan uitzetten en hoe kan ik de volgende map kiezen die gespeeld wordt?
OpenGl is fijner zeg je.... en je hebt d3d nog niet geprobeerd? Hoe weet je dan dat OpenGl fijner is?Op Saturday 17 March 2001 02:52 schreef Martinus_E het volgende:
OpenGL heeft bij mij altijd de voorkeur boven D3D dus ik heb het nooit in D3D geprobeert.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ik denk dat hij nog wel meer spellen heeft gespeeld, en vast wel in 1 van die spellen D3D geprobeerd heeft. Duh?Op Saturday 17 March 2001 11:47 schreef Marv het volgende:
[..]
OpenGl is fijner zeg je.... en je hebt d3d nog niet geprobeerd? Hoe weet je dan dat OpenGl fijner is?
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Je kan het ook gewoon instellen bij "create game" en dan op "advanced" drukken. En uiteraard op 0 zetten om uit te zettenOp zaterdag 17 maart 2001 10:03 schreef UneXpeCteD- het volgende:
[..]
je kan kiezen door de maprotate.txt te veranderen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd