Is dit normaal? (CS server hosten)

Pagina: 1
Acties:

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Steeds als ik in Counterstrike "create game" doe (LAN) dan krijg ik een gestoord/scrambled beeld links boven in beeld. Het gaat alleen weg als ik op esc druk en daarna op resume en het gebeurt bij alle HL mods.

Ik heb een Generation 1 HL dus misschien dat dit ermee te maken heeft. Als dit een bug was dan zou het allang aangepakt zijn in een nieuwere patch lijkt mij. Of ben ik niet de enige die hiermee zit?

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Heb ik ook last van.
Heeft nix met Generation te maken want ik heb het ook in de mod versie.

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En daar heb ik ook last van...

Is geloof ik alleen bij OpenGL he?

Ik ben er een tijdje af geweest, maar weet niet waarom hij weer zo vaag doet..

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Verwijderd

Heb precies hetzelfde gaat alleen bij mij na enkele seconden vanzelf weer weg en CS start gewoon door.
Geen flauw idee of dit alleen in openGL is?

Mark

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Heb hetzelfde prob. Af en toe is ie er ineens niet.:?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Heb ik geen last van, misschien omdat ik d3d gebruik (CS geeft aan dat mijn G400 dit niet kan)

Dus gebruik ik maar d3d, in het weekend draai ik ook wel eens een server voor een stel vrienden alleen wisselt hij na 45 min naar een andere map!

Weet iemand misschien hoe ik dit kan uitzetten en hoe kan ik de volgende map kiezen die gespeeld wordt?

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Ik speel inderdaad in OpenGL. Dus D3D kent dit probleem niet? OpenGL heeft bij mij altijd de voorkeur boven D3D dus ik heb het nooit in D3D geprobeert.

Gebruiken jullie toevallig ook een een Nvidia kaart (hier een GF2)? Misschien onstaat dit probleem alleen in combinatie met een Nvidia kaart.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 14:19 schreef MM het volgende:
Heb ik geen last van, misschien omdat ik d3d gebruik (CS geeft aan dat mijn G400 dit niet kan)

Dus gebruik ik maar d3d, in het weekend draai ik ook wel eens een server voor een stel vrienden alleen wisselt hij na 45 min naar een andere map!

Weet iemand misschien hoe ik dit kan uitzetten en hoe kan ik de volgende map kiezen die gespeeld wordt?
je kan kiezen door de maprotate.txt te veranderen...

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op Saturday 17 March 2001 02:52 schreef Martinus_E het volgende:
OpenGL heeft bij mij altijd de voorkeur boven D3D dus ik heb het nooit in D3D geprobeert.
OpenGl is fijner zeg je.... en je hebt d3d nog niet geprobeerd? Hoe weet je dan dat OpenGl fijner is? :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 11:47 schreef Marv het volgende:

[..]

OpenGl is fijner zeg je.... en je hebt d3d nog niet geprobeerd? Hoe weet je dan dat OpenGl fijner is? :+
Ik denk dat hij nog wel meer spellen heeft gespeeld, en vast wel in 1 van die spellen D3D geprobeerd heeft. Duh?

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
OpenGL is meestal sneller. Maar misschien is dat niet meer zo :Z

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over het algemeen vind ik OpenGL mooier dan D3D en wat sneller

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 17 maart 2001 10:03 schreef UneXpeCteD- het volgende:

[..]

je kan kiezen door de maprotate.txt te veranderen...
Je kan het ook gewoon instellen bij "create game" en dan op "advanced" drukken. En uiteraard op 0 zetten om uit te zetten :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

opengl rules met direct3d zie je geen sprays geen zwarte plekken van grenades en geen kogel gaten (blijvend) en owja met direct3d blijft bloed ook niet liggen |:(
Pagina: 1