Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Helaas is het scherm van mijn Cowon iAUDIO 9 overleden. Op een of andere manier is het scherm overleden. Opeens was hij helemaal zwart. De volgende ochtend zat er een klein barstje in het scherm. Hoe dit er allemaal inkomt? Geen idee..

Ik ben naar de Media Markt gegaan en daar vertelden ze mij dat het scherm is gebroken en dat dit niet onder garantie valt. Allemaal logisch natuurlijk maar ik baalde ontzettend. Hij was namelijk pas van eind oktober. Ik ben ontzettend verslaaft aan muziek en ook aan een mooi geluid. De Cowon was daar natuurlijk perfect in. Ik had echter geen zin om een nieuwe 9 te kopen aangezien kennelijk niet erg degelijk is. Ik ben uitgekomen op een eerdere tip bij mijn zoektocht naar een nieuwe mp3 hier op Tweakers! En wel de Sansa Clip+. Ik heb er een aangeschaft en ik moet zeggen. Het valt mij niet tegen. Een mooi vol gedetailleerd geluid, echter niet zo mooi als dat van de Cowon. Maar er is gelukkig prima mee te leven!

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en heb mijn kapotte Cowon (die nog gewoon muziek afspeelt) uit elkaar geschroefd. Tot mijn verbazing zit het scherm gewoon op het moederbord? geklikt. Zonder scherm speelt hij ook nog gewoon muziek. Nu ging er een lampje bij mij branden wellicht kan ik er zelf een nieuwe scherm inpluggen..

Ik ben gaan zoeken en zoeken en zoeken. Ik kan echter nergens, maar dan ook nergens een scherm of onderdelen vinden. Ik heb Google gebruikt in het Engels en in het Nederlands. Maar niks te vinden.

Nu vroeg ik me af of er hier misschien iemand zit die enig idee heeft waar zoiets te vinden zou kunnen zijn.

Wellicht kan ik Cowon Nederland o.i.d. mailen of bellen voor een scherm. Maar waar is Cowon Nederland te vinden...

Kijk uit naar de reactie's!

Groetjes,

Bart.

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Helemaal niemand?