Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste Tweakers, ik check dagelijks eens de homepage en ben eigenlijk niet zo gekend in de 'sector'.
Zelf maak ik helaas niet veel gebruik van het forum, maar ik heb wel de Search optie benut en eens rondgeken.
Wat ik eruit kan afleiden is dat je toch een 200+ € zal mogen betalen voor een Android Tablet.

Je moet vooral kijken naar mhz/ghz en versie 2.2+ nemen.
Ook bestaan er zoals bij de Ipad een store voor app's e.d.

Nu de vraag (wou niet geflamed worden voor geen search te usen) :
Is een tablet ideaal voor in de zetel te gebruiken voor zaken te checken zoals facebook, tweakers, forums, youtube ? En misschien een idiote vraag die ik wel kon googlen, kan je er een 'msn' op gebruiken ?

Ik heb 0 ervaring met Tablets. Ik beschik over een Laptop / PS3 / HD TV en ben al blij dat ik deze vlot werkende weet te houden :-)

Alvast bedankt... MVG

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Of dat ideaal is moet je bij jezelf na gaan. Ga eens naar de MediaMarkt, die hebben vaak zowel een iPad als een Galaxy S als een Toshiba tablet waar je op kan spelen, kijk hoe jij dat browsen ervaar, kijk hoe hij aan voelt. Een grote groep mensen vind het fijn een tablet daarvoor te hebben, een andere groep mensen ziet er niks in.

Je kan er sowieso msn op gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, GoT is niet bedoeld voor dit soort basic vraagjes. Je kan prima zelf opzoeken wat voor tablets er te krijgen zijn, en daarvan reviews lezen. Ik weet niet hoe je erbij komt dat je moet kijken naar kloksnelheid, want dat is onzin. Ook weet ik niet hoe je bij "2.2+" komt, maar ik krijg in ieder geval niet het idee dat je je in de materie verdiept het. Je hoeft niet alles te weten, maar we verwachten wel enige vorm van eigen inzet. Zo kan je op de frontpage een hoop informatie vinden over Android-tablets (kijk maar eens naar de CES-berichtgeving). En om dan uiteindelijk te beslissen of zo'n tablet het waard is, tsja, dat is toch echt een puur persoonlijke keuze waarbij we verwachten dat je die zelf kan maken. Omdat dit topic dus niet aan Het algemeen beleid voldoet, gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.