Toon posts:

beeldsschermstuurprogamma`s reageren niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb pas geleden een nvidia gt220 gekocht want de onboard gpu was kapot maar nu crashed de pc de heletijd maar dat gebeurt ineens terwijl ik em al lang heb en mijn vriend zei dat met 2 korte piepjes bij het opstarten niet goed was dat er iets aan een van mijn gpu s ligt terwijl de ander onboard uit staat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 22:37 ]

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Aangezien mijn glazen bol nogal stoffig is zou ik niet kunnen zeggen wat je bedoelt, with other words need more info

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Verwijderd

Het is duidelijk dat je pas sinds vandaag geregistreerd bent. Alles wat verwacht wordt, ontbreekt in dit topic.
Wat zijn je specs? Wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen? Wat en waar heb je gezocht (internet)? GoT is geen helpdesk maar een forum.

Verwijderd

Topicstarter
nou mijn pc crashed en dan staat er links onderin vga stuurprogamma reageert niet meer.
en als ik mijn pc opstart geeft ie een piep en daarna 2 korte piepjes mijn vriend zei dat is een error over je videokaart

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De piepjes komen waarschijnlijk van het moederbord af en je kunt in dat geval in de handleiding kijken wat het betekend. Mocht je deze niet hebben dan is deze hoogstwaarschijnlijk nog wel te vinden via Google e.d.

☻/
/▌
/ \

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Nogmaals meer info, Specs van de pc Welk moederbord CPU en dergelijke.
Wat was je aan het doen voordat ie crashte enz

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Verwijderd

Topicstarter
mijn specs zijn een amd athlon x2 4400+
kingston 3 gb
250 watt voeding van FSB
een samsung optic disk drive
nvidia gt220 1 gb gddr3

ik heb mijn videokaart eruit gehaalt en opgestart toen deed ie hetzelfde en nu er weer in

Verwijderd

Topicstarter
ik was op het internet aan het surven

Verwijderd

En lezen is duidelijk dus ook een vak, mis nog steeds info. Wil je niet dat we je helpen?, prima, laat het zo, wil je dat we je wel helpen?, geef dan eens wat meer info.

Edit : er is vooruitgang.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 22:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn mobo is van nvidia een nforce 720a

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:46:
mijn specs zijn een amd athlon x2 4400+
kingston 3 gb
250 watt voeding van FSB
een samsung optic disk drive
nvidia gt220 1 gb gddr3

ik heb mijn videokaart eruit gehaalt en opgestart toen deed ie hetzelfde en nu er weer in
Als ik het zo lees, kan ik maar 1 ding bedenken en dat is je voeding, die is veel te licht. Vervang deze is door een zwaardere. Denk dat je probleem dan opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:48:
[...]

Als ik het zo lees, kan ik maar 1 ding bedenken en dat is je voeding, die is veel te licht. Vervang deze is door een zwaardere. Denk dat je probleem dan opgelost is.
dankje voor de info

Verwijderd

Graag gedaan.
Ik raad een voeding van minstens 350 watt aan van een A-merk, dus geen Q-tec, trust, sharkoon of 1 of ander hutsieflutsiemerk.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de info
Pagina: 1