Smalle Bluray speler gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben al een tijdje op zoek, maar kan eigenlijk niets geschikts vinden.
Een situatieschets:

We hadden een DVD speler en een Cisco 8455DVB PVR, die beide even breed waren, mooi!
Totdat de Cisco stuk ging en er een 8485DVB voor in de plaats kwam, welke toch flink breder was.
Speciaal voor die brede Cisco hebben we een gat in een van onze muren laten zagen, en daar een kastje in laten maken zodat ze mooi verzonken stonden. Ik ging er niet vanuit dat er een apparaat zou bestaan wat breder zou zijn dan die Cisco, want die was al zo breed!

Toen kregen we de geest en kochten een Samsung BD speler. Mooi ding, uitgepakt, past niet! Ongeveer 1cm te breed... Vervolgens op zoek gegaan naar een BD speler die < 42cm breed is. Mission impossible, zo lijkt het. Geen enkel merk lijkt zo'n ding te maken, portables uitgezonderd. Terwijl er wel meer dan genoeg smallere DVD spelers te vinden zijn?

Heeft iemand een tip, want een nieuwe verbouwing zie ik niet zo zitten :+

Bvd!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:01
Misschien dom van mij, en wellicht zwaar overkill en te duur (260 euro). Een Playstation 3 slim is maar 32 cm breed. Daar zit ook blu-ray op met 3d functionaliteit en je kan hem gebruiken als mediacenter en natuurlijk voor spelletjes.

[ Voor 4% gewijzigd door pizzaboertje op 05-02-2011 22:26 ]

• Timmert
  • Niet online
Ja, ik heb ook al aan een HTPC zitten denken. Echter is het budget op dit moment eigenlijk niet meer dan 175 euro, anders zou ik wel een mooie BD soundbar of 2.1 setje kopen :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:15
Past niet in je budget en het speelt meer dan alleen Blu-Rays... maar ik wilde hem toch even noemen: de Dune HD Smart B1?

edit:
Ow, dan zit je ook al in de prijsklasse van zo'n PS3... dacht dat die PS3's nog duurder waren. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Xander op 05-02-2011 22:39 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Timmert
  • Niet online
Geinig ding! Idd buiten budget, maar het zou nog een kanshebber zijn als je er youtube filmpjes op kon kijken. Voor zover ik dat snel kon vinden gaat dat niet, dus die valt af..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

De Hiteker HTB-1026 Blu-rayspeler is zeker kleiner dan de 42 centimeter die de meeste audio- en videoapparatuur breed is. De HTB-1026 komt soms langs bij onder andere de Kruidvat en kost wel een hele mooie vijftig euro.

Hier een plaatje van de speler:
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhOPQygo-tPzip4gH87kyU4VqgYX85hTmdakOxB8XRE8LKuFV88w&t=1

En hij is nog regiovrij te maken ook :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 05-02-2011 22:46 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Timmert
  • Niet online
Thanks.

Inmiddels ook deze gevonden, zou nét moeten passen: pricewatch: Pioneer BDP-330

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Timmert schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:45:
Thanks.

Inmiddels ook deze gevonden, zou nét moeten passen: pricewatch: Pioneer BDP-330
Die Pioneer BDP-330 is de gewone 42 centimeter en het moest juist toch minder dan 42 zijn?
Dus dat wordt toch nog proppen. Had nog de specsheet van de HTB-1026 gevonden met daarin de maten. Breedte is 26 centimeter.

• Timmert
  • Niet online
42 moet nét gaan (de Cisco is 41,5 en heeft nog iets ruimte over), maar de Samsung BD-C5500 is 43,3..

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

43,3 centimeter is op zich geen hele rare maat. Meeste van dit soort apparatuur is tussen de 42 en de 43,5 centimeter. Maar er zijn zeker wel spelers die net iets kleiner zijn. Dus als 42 centimeter gewoon gaat passen dan heb je wel meer keuze als het goed is. Wel even de TS bijwerken, want "minder dan 42 centimeter" is naar mijn mening een speler die maximaal 41,9 centimeter is. Overigens heeft Philips nog een model van 36 centimeter mocht de Pioneer toch niet passen en je graag een iets beter merk dan Hiteker hebt.

• Timmert
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 23:50:
43,3 centimeter is op zich geen hele rare maat. Meeste van dit soort apparatuur is tussen de 42 en de 43,5 centimeter. Maar er zijn zeker wel spelers die net iets kleiner zijn. Dus als 42 centimeter gewoon gaat passen dan heb je wel meer keuze als het goed is. Wel even de TS bijwerken, want "minder dan 42 centimeter" is naar mijn mening een speler die maximaal 41,9 centimeter is. Overigens heeft Philips nog een model van 36 centimeter mocht de Pioneer toch niet passen en je graag een iets beter merk dan Hiteker hebt.
Ik ging er vanuit dat al die dingen even groot zouden zijn als de Samsung (Sony bijvoorbeeld heeft ook veel modellen die >42cm breed zijn). Welk model Philips bedoel jij precies?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

De Philips BDP2500. Die is maar 36 centimeter breed, echter ook al een ouder model. Niet dat ouder ook slechter is. Maar als je de Pioneer kwijt kan dan zou ik daar zeker voor gaan. De voorganger van de BDP-330 is meerdere malen uitgeroepen tot beste speler in de prijsklasse tot 500 euro. Echter was dat wel een jaar geleden en waren de Blu-rayspelers nog wel wat duurder. Want zo'n BDP-330 kost eigenlijk ook niets in vergelijking met de voorganger.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06-2025

Fid3lity

Spectre X

En die Hiteker is gewoon een prima speler. We hebben hem hier ook met volle tevredenheid in gebruik, voor die prijs zeker ;)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19

Laguna

Connaisseur

Let wel dat die Pioneers erg traag zijn met opstarten en inlezen van media.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Pagina: 1