Toon posts:

waar kan je het beste je games kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien is dit allemaal al voorn=bij gekomen, maar waar kopen jullie je games nou?
ik heb nu al het een en het ander geprobeerd, op het internet maar grote sites als bol enzo vind ik niet super goedkoop volgens mij moet het goedkoper kunnen, nu heb ik eens bij www.play.com besteld, maar dat duurde ander halve week? en zelf een keer niet dat ik ze gebeld heb en als nog wel gekregen hoor, maar dat vind ik te lang, nu heb ik een site gevonden die is wel redelijk geprijst volgens mij www..nl
zijn er nog meer van dit soort sites |:(

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 06-02-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
Kijk eens op www.budgetgaming.nl. Daar zie je meteen de goedkoopste shop en kun je ook de levertijd per shop bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wanneer x > y met x het prijsverschil en y de levertijd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

alex3305 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:44:
Kijk eens op www.budgetgaming.nl. Daar zie je meteen de goedkoopste shop en kun je ook de levertijd per shop bekijken.
Op zich een (heel goed) begin maar als je echt wil budgethunten moet je niet blind gaan op de prijzen die je op 1 site ziet maar gewoon actief op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 23:12
Uhm, het is niet voor niks een prijsvergelijkingssite. Niks 1 prijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hiervoor is een heel speciaal deel van de site, hoef je geen topic voor te openen :D http://tweakers.net/pricewatch/cat/638/games.html

Wel is het inderdaad zo dat wat internationale shops hier niet tussen staan. Dat is op budgetgaming wellicht anders.

Dit had je allemaal prima zelf kunnen vinden, vandaar het slotje. Lees Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens door!

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2011 21:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.