Toon posts:

Alweer hulp gezocht bij zoektocht 9_9

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Verwijderd

Topicstarter
En ja hoor, daar gaan we weer... Alweer zo'n newb die er niet uit komt! ;)

Mijn pc is al een tijdje redelijk brak en mijn videokaart heeft de handdoek in de ring gegooid, dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe (videokaart, niet pc, mijn budget laat dat op het moment niet toe). Alleen, ik merk dat ik er toch bar weinig vanaf weet (vooral welke merken goed/betrouwbaar zijn en de getallen die bij elke type weer iets anders lijken te betekenen...) , zodat het door alle bomen wat moeilijk wordt het bos te zien... 8)7 Dus ik vroeg mij af of jullie mij een duwtje in de goede richting konden geven.

Mijn stats zijn als volgt:

Moederbord: GA-K8VM800M (rev. 2.x)

Expansion Slots
1 x AGP slot (8x/4x-AGP 3.0 compliant), supports 1.5v display card only.
3 x PCI slots (PCI 2.2 compliant)

Van de Gigabyte site getrokken.

Ik ben op zoek naar iets waarmee ik op redelijk niveau een spel als Neverwinter Nights 2 kan spelen (die dus nog in mijn wachtrij staat). Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen met waar ik precies moet kijken. Veel dank, _/-\o_

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 14:25

yzx

En je budget is?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De juiste plek voor dit soort vragen is trouwens hier (omdat deze vraag natuurlijk vaker gesteld wordt is het handig dat een beetje centraal te houden), en daar zal ik je dan vertellen dat de HD46xx het best haalbare is voor AGP-sloten, die hebben wel een mindere prijs/prestatie dan PCIe-kaarten.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Verrrek! Die topic had ik over het hoofd gezien. Excuus! :)

Maar dat was eigenlijk al wel precies wat ik wilde weten, ik denk dat ik er al bijna ben zo. Was ik alleen wel nog nieuwsgierig hoe de GF 6200 zich verhoudt tot de HD 46xx, die zie ik ook steeds opduiken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topic gvonden. Deze kan dus dicht :)

Dit topic is gesloten.