Toon posts:

vragen over Ipad jailbreak IOS 4.2 en nieuwer

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste lezers.

Aangezien dit de eerste keer ik dat ik eer serieus topic schrijf wil ik jullie vragen om kritiek te leveren op mijn topic. Dat, zodat mijn hierop volgende topics er beter uit komen te zien.

(hier komt 'ie' dan :) )

Aangezien ik, en vele anderen, gek zijn op de iPad, wil ik er graag eentje aanschaffen. Ik wacht hier alleen nog even mee, aangezien er in april een 2e versie van op de markt komt in Amerika( 3 maander later pas in Europa). Daarover kunnen jullie hier verder lezen:http://macworld.nl/a/62995372/ipad-2-het-laatste-nieuws.html.

Ook wacht ik ermee omdat ik er niet zo zeker van ben dat ik hem vaak ga gebruiken. Dit omdat de apps voor de iPad nogal wat geld kosten. Dat wil ik oplossen door hem te jailbreaken.
Nu heeft dat natuurlijk zo zijn nadelen. Een paar daarvan heb ik op internet kunnen vinden. Bijvoorbeeld dat je iPad daarvan trager kan worden.
Een voordeel van jailbreaken is dat de apps gratis zijn en er ook andere apps verkrijgbaar zijn.

Nu zit ik met een paar vragen waar ik nog geen antwoorden op heb kunnen vinden op internet. Ik hoop dus dat jullie mij hierbij willen helpen.

DE VRAGEN:
- Als ik mijn iPad heb gejailbreakt, waar haal ik dan gratis apps vandaan. Kan ik die dan downloaden in de itunesstore of op een bepaalde site op internet.
- Word mijn iPad heel veel trager of valt daar nog aardig mee te surfen?
- Als er iets mis is met mijn iPad, kan ik hem dan weer re-jailbreaken?
Nu een belangrijke waar ik graag een antwoord op wil:
- Als ik mijn iPad heb gejailbreakt en er een aantal gratis apps op heb gezet, kan ik hem dan weer re-jailbreaken(indien mogelijk) zonder dat de gratis apps verloren gaan? (met gratis apps bedoel ik apps die in de itunesstore wel geld kosten en nadat je em hebt gejailbreakt niet meer.)

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was. als er nog wat in me opkomt dan meldt ik het wel. Dat geld natuurlijk ook voor anderen(als dat kan).

succes bij het zoeken/bedenken van de antwoorden. Zelf blijf ik natuurlijk ook zoeken.

vg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je hulp wilt met gratis apps, waarbij 'gratis apps' apps zijn die normaal gesproken geld kosten, dan wil je feitelijk hulp met het installeren van illegale software. Hier op Gathering of Tweakers gaan we je daar niet bij helpen. Zie ook het algemeen beleid: Licentie- of copyrightschendingen. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.