Goede dag tweakers,
Oke mijn pc is nu 1 jaar oud.
Vandaag had ik de cd/disk drive eruit gehaald, maar toen ik hem weer in elkaar zetten geeft hij geen beeld meer.
Hij heeft vandaag nog gewoon normaal aangestaan dus weet 100% zeker dat hij het ervoor nog deed.
Tijdens het process trok ik het sata kabeltje uit de disk drive, toen schoot ik met mijn hand uit op de scythe mugen cooler (rev b "die grote")
Als ik de pc aanzet draaien alle fans behalve die van de cpu, die gaat als ik op de aanknop druk heel eventjes draaien en dan 5 seconden later stopt hij ermee.
Mijn systeem:
Antec 902 kast
Processor AMD phenom x4 965
Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - Moederbord - ATX
Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD502HJ
OCZ ModXStream Pro 600W voeding
Scythe Mugen 2 rev.B
Club3D Radeon HD 5670 - Grafische adapter
Ik hoop dat jullie me misschien suggesties kunnen geven.
*ik heb al gecheckt of de aansluiting van de fan goed zat, die zat gewoon goed.
Oke mijn pc is nu 1 jaar oud.
Vandaag had ik de cd/disk drive eruit gehaald, maar toen ik hem weer in elkaar zetten geeft hij geen beeld meer.
Hij heeft vandaag nog gewoon normaal aangestaan dus weet 100% zeker dat hij het ervoor nog deed.
Tijdens het process trok ik het sata kabeltje uit de disk drive, toen schoot ik met mijn hand uit op de scythe mugen cooler (rev b "die grote")
Als ik de pc aanzet draaien alle fans behalve die van de cpu, die gaat als ik op de aanknop druk heel eventjes draaien en dan 5 seconden later stopt hij ermee.
Mijn systeem:
Antec 902 kast
Processor AMD phenom x4 965
Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - Moederbord - ATX
Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD502HJ
OCZ ModXStream Pro 600W voeding
Scythe Mugen 2 rev.B
Club3D Radeon HD 5670 - Grafische adapter
Ik hoop dat jullie me misschien suggesties kunnen geven.
*ik heb al gecheckt of de aansluiting van de fan goed zat, die zat gewoon goed.