Toon posts:

probleem met ps3 en hdmi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje over wat er mis kan zijn.
Ik heb een Philips 244E computer beeldscherm waarop ik mijn ps3 heb aangesloten.

Nu deed ik net mijn ps3 aan, maar het beeld blijft zwart. Je ziet wel dat er een signaal is want de kleur zwart veranderd, maar toch komt er geen beeld.
Ik heb gekeken of de kabels goed vast zaten en dit was allemaal in orde, ook heb ik 5/10 sec lang het knopje van de ps3 ingedrukt, maar dit heeft geen effect.
Daarna heb ik mijn ps3 aangesloten via een scart kabel aan een tv. Hier doet de ps3 het zonder problemen.

Wat kan er aan de hand zijn? Aan de ps3 kan het niet liggen lijkt me want die doet het dus gewoon.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

Tazzios

..

HDMI kabel defect?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat zou kunnen idd!! Ik hoop het want als het daar aan ligt kost me dat niet veel geld,

Maar gaat zo'n hdmi kabel zo snel kapot? Heb t nog niet eens een jaar geleden zo geinstalleerd

Verwijderd

Waarschijnlijk doe je het reset-trucje niet helemaal goed ( bij het opstarten, direct die aan/uit knop inhouden totdat je piepje(s)? hoort. )

Tenminste, zelf wel eens mee lopen klooien ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik wel zo gedaan, gelijk ingedrukt houden bij het aandoen van de ps3, maar t rare is, ik hoor maar 1 piepje na een tijdje, doe ik dan toch iets verkeerd?