hallo wie weet hier raad mee ik heb een BD film op de schijf gezet het is een iso maar op de pc heb ik wel ondertitels maar op de tv niet ik kan wel de talen kiezen maar hij laat niks zien hoe kan dit.Dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt.hij doet dit niet bij alle BD en/of DVD's
En nu eens duidelijk. Op de pc speel je hem af met een programma, welke? En op de TV speel je hem af via een apparaat of via de TV zelf? Hoe doe je dat precies.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
op de pc speel ik hem via de Mede8er (mediaspeler) af met powerdvd en op de tv rechtstreeks vanaf de mediaspeler
ligt eraan in wat voor formaat de ondertiteling is.
ik neem aan srt ?
gewoon op je ab voor ondertiteling kiezen en dan de goede kiezen.
meestal is bij een iso de externe ondertiteling 1x naar beneden, maar soms ook een paar naar boven en soms staat er niets maar geeft ie wel ondertiteling als je hierop blijft staan.
en heb je wel de nieuwst firmware voor de mede8er, want vroegere versies hadden wel eens problemen met ondertitels.
ik neem aan srt ?
gewoon op je ab voor ondertiteling kiezen en dan de goede kiezen.
meestal is bij een iso de externe ondertiteling 1x naar beneden, maar soms ook een paar naar boven en soms staat er niets maar geeft ie wel ondertiteling als je hierop blijft staan.
en heb je wel de nieuwst firmware voor de mede8er, want vroegere versies hadden wel eens problemen met ondertitels.
[ Voor 15% gewijzigd door chucky666 op 05-02-2011 16:33 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ooit van HOOFDLETTERS gehoord? Doe eens wat aan je interpunctie aub, dit leest echt voor geen meter 
On a serious note: waar komt die BD vandaan?
On a serious note: waar komt die BD vandaan?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
henkes0,
Je topicstart is wel erg karig en zit een beetje in een grijs gebied (iso`s, subs..)
Zorg dat je in het vervolg een gedegen topicstart maakt, evt. met behulpt van de Quickstart in Het algemeen beleid.
Succes!
Je topicstart is wel erg karig en zit een beetje in een grijs gebied (iso`s, subs..)
Zorg dat je in het vervolg een gedegen topicstart maakt, evt. met behulpt van de Quickstart in Het algemeen beleid.
Succes!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()