Nieuw Computersysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12 17:25
Beste dames en heren,
Mijn huidige systeem bijna aan zijn einde komt en daarom moet ik dus een nieuw systeem hebben.

Echter is mijn computer kennis beperkt tot het schrijven van programmas en weet ik niet veel van het samenstellen van PC onderdelen af.
Daarom heb ik ook de vraag of jullie misschien met jullie kennis mij opweg kunnen helpen.

Ik heb samen met iemand een computersysteem samengestelt, en sinds dien zijn er bepaalde onderdelen gewijzigd omdat deze niet meer leverbaar waren.

Tot zover dan ook het samengestelde systeem
http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1077283321

Hardeschijven, CD/DVD stations, Beeldscherm, etc heb ik hier nog liggen dus die hoeven niet worden te bestelt.

Met Vriendelijke Groet,
Lars

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Ik zou even in de BBG kijken als ik jou was ;)

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• Easteregg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 17:14
Ziet er goed uit.
ik vind die phantom ook mooi :P

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12 17:25
Sommige componenten die ik zo vlug zag komen wel overeen,,waaronder de core en DDR3.. voor de rest nog niet echt iets anders gevonden.

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-12 13:38
Je moet in het BBG topic zijn hiervoor. Maar het systeem ziet er wel netjes uit.

[ Voor 34% gewijzigd door eXsownur op 06-02-2011 13:33 ]

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.