Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346782

Topicstarter
Hoi, ik zag net op internet een dag aanbieding staan. Een packard bell computer, op het plaatje is het zon klein model, evengroot als driekwart toetsenbord ongeveer. De specs zijn:

* Merk: Packard Bell
* Type: Imedia D4720
* Interieurvriendelijke desktop computer
* Processor: Intel Pentium Dual Core E5700
* 2 MB second level cache geheugen
* Front side bus: 800 Mhz
* Chipset: Intel G41
* Kloksnelheid: 3 Ghz
* Chassis: Mini Tower DTX, 175×320x320 mm
* Voeding: 250 Watt
* Intern geheugen 3 GB DDR3 – 1333 Mhz (1 x 2 GB + 1 x 1 GB modules)
* 500 GB vaste schijf
* DVD+-RW double layer optische drive
* 18-in-1 Flash Memory Card reader
* Ondersteunde kaarten:
* -CF1, CF2, MicroDrive
* - MMC, MMC+, RS-MMC, MMC Mobile
* - SD, Mini-SD*, SD Ultra II, SD Ultra II +
* - MS, MS Pro, MS-Duo, MS Pro Duo, MS Micro
* - SMC, xD
* Grafische kaart: ATI Radeon HD5450 PCI-Express kaart VGA + DVI-I + HDMI
* Dual display support
* Videogeheugen: 512 MB DDR3
* Geluid: High Definition Audio 7.1
* Geluidaansluitingen: 1 x hoofdtelefoon en 1 x microfoon voor, 1 x line-out, 1 x line in, 1 x microfoon achter
* 4 x USB 2.0
* Gigabit LAN
* Besturingssysteem: Windows® 7 Home Premium NL / ENG dual boot
* PS2 multimedia toetsenbord
* PS2 optische muis
* Adobe Photoshop Elements 8 NL volledige versie voorgeïnstalleerd
* Norton Internet Security
* Nero 9 essentials NL
* Microsoft Office 2010 starter
* Afmetingen: 49.5×40x26 cm (incl. verpakking.)
* Gewicht: 8.58 Kg
* Garantie: 2 jaar

Deze computer komt met alleen een muis en toetsenbord. De prijs is 350 inclusief verzendkosten. Ik ben zelf een gamer, zou deze computer hier een beetje geschikt voor zijn, ik hoef niet super hoog alles te spelen ofzo maar het moet wel gewoon soepel kunnen draaien. Zoja als dit een goede aanbieding zou zijn, zou het makkelijk zijn om hier nieuwe onderdelen in te stoppen aangezien het nog kleine kast heeft?

MVG,
Karim

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 346782 op 05-02-2011 14:49 . Reden: Typ Fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:09
Je bent een gamer en dan wil je een goedkope kleine pc gaan kopen :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:56
Ibood? hehe, maar dit systeem is eigenlijk te traag om te gamen. Videokaart is echt te minimaal om een game goed te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 21:33
Om te gamen zou ik bovenstaand systeem NIET aanraden. Voor dat geld kun je een beter systeem in elkaar zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:21
Deze pc is absoluut niet geschikt voor gamen. Sowieso zijn kant-en-klaar systemen daar erg slecht in (als ze wel goed zijn kosten ze weer teveel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat dacht ik al, het was gewoon een aanbieding toch ik dacht mischien kan ik er wat mee. Maarja dan nog maar ff wachten en me eigen computer bouwen, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Klinkt als een aardige aanbieding als je even zoekt. Je kan ook in de pricewatch kijken; daar staat hij voor € 425 als goedkoopste.

Qua prestaties zou ik me er voor die prijs niet al te veel van voorstellen, en het maakt nogal uit welke spelletjes je wil kunnen spelen en wat je acceptabel/speelbaar vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dit is een media pctje, waar je op moet kunnen typen, internetten, beetje foto's bekijken, filmpje streamen, muziek luisteren en evt een licht spelletje. Geen dikke 3d games... ook qua vervangen van onderdelen een crime.
advies niet doen dus.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-02-2011 14:54 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nouja ik ben geen hardcore gamer ofzo, ik speel alleen geen al te zware spellen zoals Call of duty MW2, World of warcraft en League of legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Hangt er nogal vanaf welke games je wilt doen... Patiencen zal prima gaan, maar Black Ops zou ik niet gaan spelen hiermee.... Verdiep je anders eens in de BBG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ik zit nu de BBG te kijken hier, ben nog niet zo heel bekends hier op tweakers :)

Ik weet niet of je mag linken, maar is dit geen mooi moddeletje ?

http://aldi.medion.com/md8352/nl/?refPage=medion

Is medion trouwens een goed merk? tja het is tog van de aldi.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 346782 op 05-02-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:42
Anoniem: 346782 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:57:
ja ik zit nu de BBG te kijken hier, ben nog niet zo heel bekends hier op tweakers :)

Ik weet niet of je mag linken, maar is dit geen mooi moddeletje modelletje ?

http://aldi.medion.com/md8352/nl/?refPage=medion

Is medion trouwens een goed merk? tja het is tog toch van de aldi.
Kuch.

Daarnaast is Medion gewoon een bedrijf dat de Aldi als afzetpunt heeft, het is niet zo dat Medion 'van' Aldi is.

Er wordt trouwens wel wat eigen inzet verwacht, niet gewoon een systeem in een topic pleuren en vervolgens een ja of een nee verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja nou sorry hoor. Ik vind gamen leuk maar voor de rest heb ik echt amper verstand van computers. Hier op dit forum hebben de mensen dat wel. Is TOCH niet zo heel erg dat ik dat dan vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-07 09:53
Het is en blijft hier geen helpdesk. Op tweakers helpt men elkaar, maar verwacht men niet dat er iets word neergeplempt om op een antwoord te wachten en weg te wezen. Heb hem ook gezien op iBood, vind de PC vrij slap.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nouja ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:56
Het antwoord is simpel, kant en klare systemen zijn bijna altijd ongeschikt om te gamen, zeker voor een prijs onder de 800 euro, omdat er bijna altijd een bagger videokaart in zulk systeem zit. Daarom kun je beter zelf iets samenstellen, hiervoor kun je informatie vinden in de BBG topics (best buy guide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:21

Plato112

Da is toch nie normaal!

Op internet is zoveel te vinden qua vergelijkingen op het gebied van processors en videokaarten.
De Ibood-pc is inderdaad veel te traag om te gamen, voor die prijs kun je geen pc verwachten waar je op kunt gamen denk eerder aan het dubbele.
Die Medion-pc maakt al meer kans, maar ook hier geldt zoek eerst zelf op wat de prestaties zijn van de videokaart en de processor. Wat dan nog niet duidelijk is kun je dan hier vragen.

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1