Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:42
Beste tweakers,

ik zit nu al al ruim een half jaar met het zelfde probleem.
Jullie zullen het vast wel kennen, de experia box van KPN ongelooflijk slecht samen werkt met gameconsoles.

ik heb dus nog steeds op mijn xbox-360 NAT strict en heb al alles geprobeerd (alle xbox poorten openen etc.)
de KPN klantenservice kan mij niet verder helpen en krijg ik eigenlijk het "advies" om dan maar over te stappen.

gister had ik de op de Xbox-360 nog NAT moderate, dat deed tenminste iets. dat had ik voor elkaar gekregen door het profiel "XBConnect" toe te voegen aan mijn Xbox-360. maar toen ik mijn xbox 360 uitschakelde en vannochtend weer aanzette was ik weer op strict. ik heb het nagekeken en het XBConnect profiel staat nog steeds vast aan mijn xbox en dat was ook zo. ook het voor de zoveelste keer opnieuw opstarten van de experia box had geen nut. ressetten heb ik ook geprobeerd.

en ja, mijn xbox heeft een vast IP adres.

Weten jullie nog een oplossing? of is het enige wat mij nog rest overstappen?

Met vriendelijke groet,

Jessy100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Als KPN je een compleet dichtgetimmerde Thomson (wat een k*tspul is dat, ja het zit me hoog) levert, zonder dat je een ander modem kunt gebruiken zou ik inderdaad een overstap overwegen.

Luctor et Emergo || specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Als je alleen maar internet hebt van kpn kan je zonder probleem een eigen modem gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syberjunky schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:17:
Als je alleen maar internet hebt van kpn kan je zonder probleem een eigen modem gebruiken.
Dat dus. En overstappen is door de contract termijn van een jaar vaak ook niet direct mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
Eigen modem kan als je ADSL hebt. Let wel op dat dit type modem ook gebruikt wordt voor VDSL. Dus mocht je een eigen modem willen gebruiken zorg dan dat je weet of je ADSL of VDSL hebt. Aangezien hier wel een verschil in zit qua werking.

Verder komt er binnenkort een firmware upgrade uit voor de TG789 waarin veel van de NAT restricties verholpen wordt. De exacte inhoudt en uitrol is voor mij niet bekend. Het is iig binnenkort.

Als laatst is het een idee om eens op ipbforum.nl te kijken. Daar zijn veel meer topics over dit onderwerp. Dus dan hoef je niet opnieuw het wiel hier uit te vinden.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
Welke alternatieve modem is geschikt voor VDSL en werkt wel goed icm Xbox360 en PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Deze AVM Fritz!box Fon Wlan 7390
Er zijn er vermoedelijk nog wel meer maar dan zal je even via google moeten zoeken.
Pagina: 1