Hallo,
sinds afgelopen nacht heeft mijn servertje (windows XP) een abnormale upload.
Hij is af en toe met 10MB/s aan het uploaden (wat in theorie helemaal niet zou kunnen aangezien mijn maximale upload op 0,4MB/s is). Als mijn servertje om onbekende reden aan het upload is ligt het internet in het hele huis helemaal plat. Geen webpagina kan meer opgevraagd worden. Vandaar dat ik het ontdekte.
Ik heb de pc opnieuw gestart en gescand met de virusscanner, router en modem opnieuw opgestart. Helaas heeft dit niet gewerkt. Hij heeft nu zelfs afgelopen nacht 270GB geupload volgens mijn internet meter. Zie ook de afbeelding:
en dan rechts onderin.
Ik begrijp er niets van wat er aan de hand is. Aangezien er een website van mij op die pc staat wil ik niet meteen de stekker er uit trekken.
Weet iemand van jullie wat hier in hemelsnaam aan de hand is?
Alvast bedankt!
sinds afgelopen nacht heeft mijn servertje (windows XP) een abnormale upload.
Hij is af en toe met 10MB/s aan het uploaden (wat in theorie helemaal niet zou kunnen aangezien mijn maximale upload op 0,4MB/s is). Als mijn servertje om onbekende reden aan het upload is ligt het internet in het hele huis helemaal plat. Geen webpagina kan meer opgevraagd worden. Vandaar dat ik het ontdekte.
Ik heb de pc opnieuw gestart en gescand met de virusscanner, router en modem opnieuw opgestart. Helaas heeft dit niet gewerkt. Hij heeft nu zelfs afgelopen nacht 270GB geupload volgens mijn internet meter. Zie ook de afbeelding:
en dan rechts onderin. Ik begrijp er niets van wat er aan de hand is. Aangezien er een website van mij op die pc staat wil ik niet meteen de stekker er uit trekken.
Weet iemand van jullie wat hier in hemelsnaam aan de hand is?
Alvast bedankt!
Zie onder aan de lijst. Zijn dit inderdaad abnormale processen?