Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
[ Voor 22% gewijzigd door Bastien op 05-02-2011 10:48 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
[ Voor 40% gewijzigd door Bastien op 05-02-2011 10:55 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En ik heb al aangegeven dat mij emailadres maar aangepast moet worden, maar blijf het gewoon vreemd vinden dat ik nou net dat emailtje gemist zou hebben.
[ Voor 51% gewijzigd door source op 05-02-2011 11:00 ]
Dat heeft op zich niets met elkaar te maken, kijk dus even in de whois voor jouw domein of deze niet gelockt is (doorgaans staat er dan ergens 'Status: clientTransferProhibited').source schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:59:
Dat lijkt mij niet, anders had ik die epp-code ook niet gekregen lijkt mij.
Of is de status niet te zien als er niets aan de hand is?
Als het je domein betreft welke je als homepage hebt ingesteld, die staat dus op ok en moet normaal gesproken verhuisd kunnen worden.
Nou, hopen dat het wijzigen van het emailadres gaat werken.