[HD6870] Ineens kapot? Of ander probleem?

Pagina: 1
Acties:

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 21:16

joskuiper

PapaCooper

Topicstarter
Gisteravond tijdens het spelen van Cod:Bo was ineens (na al minstens 3 uur gespeeld te hebben) mijn beeld niet meer goed, rare strepen, en grote vlakken e.d.

Ik dacht, oke opnieuw opstarten maar mocht niet baten.
Nieuwe drivers geinstalleerd (ik had al 11.1 nu naar 11.1a hotfix gegaan) maar mocht ook niet baten.
Temp videokaart was rond de 55 graden op moment van de fout, is ook normaal bij deze kaart.

Voor specs zie sig, de kaart is de sapphire hd6870...

Wat kan dit zijn? Zal de kaart ineens kapot zijn, of een ander probleem?

edit:
Zelf in windows (bijvoorbeeld het startmenu) zie ik heel licht een paar streepjes die er niet horen.
Ook bij het afspelen van (hd) films rare strepen en vlakken, wat ik zo kan vinden op google noemt met dat ARTIFACTS

edit2:
Alle drivers gecleaned en terug naar 10.12 mocht ook niet baten
Videokaart er uit gehaald, maar is brandschoon en zeker niet stoffig

[ Voor 25% gewijzigd door joskuiper op 05-02-2011 10:45 ]

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Interpird
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
kuch ''garantie'' kuch

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:36
En de standaard windows drivers?

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:14
Je kaart is waarschijnlijk stuk, en waarschijnlijk niet de processor maar het geheugen. Dus net zoals Interpird zegt, die waarschijnlijk aan zijn gekuch te zien net zo verkouden is als mij ;) , naar de winkel/webshop voor garantie.