Toon posts:

2x VideokaartHIS HD 6850 1GB GDDR5 PCIe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de best buy van november 2010 gehaald en daar het mid-range systeem van.
Alleen in plaats van 2 videokaarten heb ik er 1 over het hoofd gezien :P
Op dit moment heeft mijn pc er al moeite mee als ik een youtube filmpje op de achtergrond draai terwijl ik aan het gamen ben... Ook kan ik bij een spel als WoW de instellingen niet op het hoogst zetten zonder dat ik LAG.
Licht dit aan die tweede videokaart die ik mis, of misschien aan een trage internet connectie ? Raden jullie mij aan deze tweede videokaart alsnog aan te schaffen?

Alvast bedankt voor de reacties. :)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 14:25

yzx

Ik denk eerder dat je internet connectie slecht is.
Bij wow zal je ms over 2+k zijn en bij youtube slechte verbinding.
Want de HD6850 is een topie kaartje

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05-2025
Probeer dit eens speedtest

Het is bedoening, niet bedoeling

Verwijderd

Topicstarter
hmm, uit de speedtest komt Download snelheid: 3.89 mb/s en upload: 0.86 mb/s en een ping van 45ms.

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11-2025
oehhh. das niet al te best
ik denk zoals hierboven gezegd is dat internet het probleem is

Suh dude

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:55
Heb je de drivers van de chipset op je moederbord wel geïnstalleerd (inclusief drivers voor je netwerk chip) ?
En de drivers van je videokaart?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
NitroX infinity schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:55:
Heb je de drivers van de chipset op je moederbord wel geïnstalleerd (inclusief drivers voor je netwerk chip) ?
En de drivers van je videokaart?
De drivers van de videokaart sowieso met de bijgeleverde cd.
de drivers van de chipset weet ik zo niet, volgens mij heb ik geen cd hiervan gekregen.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:56
Die moet erbij zitten, in de doos van je moederbord. Zit die er niet bij, drivers downloaden van de website van de fabrikant ;)

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:25:
Die moet erbij zitten, in de doos van je moederbord. Zit die er niet bij, drivers downloaden van de website van de fabrikant ;)
Oke dan zou ik die drivers van het moederbord even installeren :)
kijken of het verschil maakt

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oh, en drivers van op CD zijn bijna zowizo verouderd.
Download ook de nieuwe drivers voor je grafische kaart op de website van ATI.

Android developer & dürüm-liefhebber

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-02 10:54
Lag heeft niets met je videokaart te maken en youtube ook niet. Nou ben je niet geheel duidelijk in het probleem, maar het klinkt als een trage internetverbinding (Dat betekent niet per sé een lage downloadsnelheid, ik kan nog prima via het netwerk van mijn mobiel raiden met wow) en een slechte CPU. Wow spelen én youtube gaat via mijn mobiel natuurlijk voor geen meter, die bandbreedte is er niet.

Maar wat bedoel je met youtube, loopt hij gewoon schokkend terwijl het filmpje wel genoeg gebufferd is, of loopt hij telkens tegen het einde van de buffer aan. (Die ligt niet per se op het einde van de rode balk).

Hoe ziet je internetverbinding eruit ?

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanCM op 06-02-2011 09:52 ]

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ook niet onbelangrijk is of de internetverbinding draadloos of via utp-kabel aangesloten is want draadloos kan ook nog wel eens flink vertragen en lag veroorzaken.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 14:25

yzx

Roel1966 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:01:
Ook niet onbelangrijk is of de internetverbinding draadloos of via utp-kabel aangesloten is want draadloos kan ook nog wel eens flink vertragen en lag veroorzaken.
Inderdaad, en hoe draadloos word ontvangen want via laptop ( inbouw Wifi ) krijg ik 100% speed en met aftermarkt Wifi reciever 150Mbps van ASUS haal ik amper 5mbps laat dit nowuw net genoeg zijn om net niet te laggen online maar voor de rest bagger, een goede reciever/router is een must bij wifi ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Pagina: 1