Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Correct my iff I'm wrong
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ik denk dat dan software ontwikkelaars zo ver achterlopen met ontwikkelen dat het niet reeel is om nieuwe processoren uit te gaan brengen...
Verwijderd
Mijn theorie is hierboven te lezen...
ik denk dat er een grens bereikt gaat worden die later weer verschoven zal worden, wanneer er weer echt nieuwe technieken ontwikkeld gaan worden
de software wordt ook steeds omvangrijker.... heirdoor zullen snellere proc's nodig blijven
Verwijderd
Verwijderd
maar wat heeft dat voor invloed op andere onderdelen .... moeten dees niet aangepast worden aan al dat geweld??
Lijkt me nu inderdaad zinniger om het geheugen en de bussnelheid eerst maar eens te verhogen.
Euh, bedoel dus "snelheid van het geheugen".
Geheugen ophogen heeft geen zin, t'is geen brommer.
Een cliche is ooit origineel begonnen
(maar mijn antwoord was bij triviant inderdaad ook niet afdoende geweest)
/me denkt eigenlijk dat de processor markt steeds meer de kant van SMP op zal gaan ipv steeds snellere cpu's
Dat betekent dus niet direct een verdubbeling van snelheid!
Zou je me kunne uitleggen wat dit betekent
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Verwijderd
En (zucht) de G4 is geen wonder CPU. Alleen dankzij de AltiVec (propaganda) unit is dat ding onder betaalde omstandigheden snel.
Ik
Verwijderd
Nou zo denk ik eigenlijk...
Greetz
S
Verwijderd
Iemand ideen?
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.