• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
Hallo,

Heeft iemand ervaringen met internet plus van T-mobile. Ze zeggen dat je 3.6 mb/ps haalt. Ik betwijfel dit natuurlijk ten zeerste, zeker met de geweldige dekking van t-mobile

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-11 22:26
Ik ga er vanuit dat Internet plus net als het reguliere internet pakket, gebruikt maakt van hetzelfde netwerk. Dat is slecht, onbetrouwbaar en langzaam. Als je onderweg snel wilt internetten neem óf KPN óf Vodafone (Afhankelijk van de locatie waar je je bevind ;) )

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:00

netblade

Sunrise

jens17 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:19:
Ik ga er vanuit dat Internet plus net als het reguliere internet pakket, gebruikt maakt van hetzelfde netwerk. Dat is slecht, onbetrouwbaar en langzaam. Als je onderweg snel wilt internetten neem óf KPN óf Vodafone (Afhankelijk van de locatie waar je je bevind ;) )
Dus dan haal je je laatste statement meteen naar beneden, gezien ook KPN en Vodafone problemen hebben met het dataverkeer. Daarom dus minder leuke limieten instellen waardoor je leuke extra kosten krijgt, tot zover het 'onbeperkte' internet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Ik sta ook op het punt om Internet Plus te nemen. Alleen, er staat dat je na 2GB wordt afgeknepen naar 64Kbs.
Daar heb ik 2 vraagjes over.

1. Ik heb nu een iPhone, maar ik heb geen idee wat ik in een maand aan data gebruik. Ik zal de iPhone gebruiken als hotspot voor mijn iPad. Weet iemand of ik dan met 2GB genoeg heb? Ik ben een zeer intensieve internet gebruiker. Bijna geen filmpjes, maar wel nonstop safari, mail, whats app, en misschien af en toe facetime.

2. Hoe prettig gaat internetten met 64Kbs? Kun je dan nog surfen zonder al te veel ergernissen? Of wordt het dan echt verschrikkelijk?

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Een goede maat van heeft internet plus gehad en deze is zeker wel sneller dan het normale pakket. Hoe snel die is en wat de snelheden zijn die gehaald worden weet ik niet.. Maar als we beide iets aan het downloaden waren dan ging dat met het plus abonnement toch zeker een stuk sneller..

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:23
iPlan abootje?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Er staat zo weinig informatie bij het iPlan abonnement.
Is dit ook tot 2GB en daarna onbeperkt verder gaan met 64KB?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:45:
Er staat zo weinig informatie bij het iPlan abonnement.
Is dit ook tot 2GB en daarna onbeperkt verder gaan met 64KB?
iPlan heeft geen limiet en word dus niet gecapped na 2GB.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:00

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ik ben zelf laatst overgestapt naar een datastick voor in de laptop. Betaal je 10 eu in de maand met 7.2mbit. Enige is dat de verbinding ruk is in de trein ;). Maar als je eenmaal bereik hebt werkt het goed; denk dat dat met inet plus ook zo is.

youtube.com/@hisrep

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringentopics zijn prima, maar dit is wel heel erg matig. Iets meer eigen initiatief is wel gewenst, dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.