Hellup!! Ik krijg hoofdpijn van mijn ......????

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Nu ik een nieuw moederbord gekocht heb (A7V133) heb ik problemen met mijn beeld... ik ben ten einde raad , want had voor een ASUS mobo gekozen omdat ik d8 dat het wel zou klikken. Nu het volgende probleem ik krijg mijn "refresh rate" niet hoger dan 60Hertz ik heb de nieuwste driver van NVIDIA geinstalleerd en toch komt er automatisch weer ASUS te staat terwijl ik deze toch ge-deinstalleerd had. Mijn monitor heeft het altijd goed gedaan en mijn videokaart ook maar dan met een SOLTEK mobo en nu heb ik ineens heel veel ellende. Als ik een benchmark draai dan zie ik ook drie keer hetzelfde beeld over elkaar heen. En dit gaat zo niet want ik krijg na 10 minuten behoorlijk pijn aan mijn hoofd !!!

nVENTIV

Verwijderd

Klopt, je windows onthoud welke kaart het is en vist de drivers op.

Als je in X:\Windows\Inf of X:\Windows\Inf\Other de corresponderende *.inf delete weet windows het ook niet meer.

Maar ik denk dat het aan je monitor ligt. Wat voor'n monitor staat er geinstalled?

Als die niet geinstalled staat, instal dan een plug&play monitor, dan kun je in de properties van je grafische kaart de refresh rate instellen.

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Ik heb een 19" LG studioworks 910SC en dat heb ik al gedaan... ik heb een plug and play monitor geinstalleerd en hij staat nu op 120 Hertz met een benchmark lijkt het alsof er een hoog frequente trilling inzit en daar krijg je hoofdpijn van... dit heeft mijn monitor nog nooit gedaan! Ik had hem ook op 85 Hertz en hij deed hetzelfde nu staat tie op optimasal en selecteerd tie autom. 120 Hertz... ondertussen zit ik hier met ongelooflijke :+ hoofdpijn :( mijn resolutie staat op 1024 x 768. Ik weet het niet meer... jullie wel?

nVENTIV

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
uhm beetje lullig, maar weet je wel zeker dat die daarop staat, heb het ook wel eens gehad dat zinloos zie dat die op x mhz stond, maar pakte ik mijn monitor stats (osd menu optie) dan stond die gewoon op 60hz, en je daar krijg ik ook koppijn van :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.