Ik heb me voor Windows 7 verdiept in het maken en uitrollen van deployments. Het zou allemaal een stuk makkelijker moeten worden dan bij XP, maar daar ben ik zo 1 2 3 nog niet van overtuigd? Er is VEEL informatie te vinden over het maken en aanpassen van images etc. maar helaas met de nadruk op VEEL. Teveel naar mijn idee. Ik heb bijv. een e-book van Microsoft gedownload: 'Deploying Windows 7 - Essential guidance from the Windows 7 Resource Kit and TechNet Magazine'. Dat boekwerk is dik 300 bladzijdes - tegen de tijd dat ik dat uit heb, staat de volgende windows versie alweer op de stoep.
Ik wil iets handzamers, zodat ik gelijk aan de slag kan. Tot mijn verbazing zijn op de website van Tweakers wel de nodige Howto's voor het uitrollen van XP etc. te vinden, maar niets over Windows 7?
Wellicht is er een andere website waar ik zonder al teveel omhaal kan uitzoeken hoe ik Windows 7 kan uitrollen?
Ik wil iets handzamers, zodat ik gelijk aan de slag kan. Tot mijn verbazing zijn op de website van Tweakers wel de nodige Howto's voor het uitrollen van XP etc. te vinden, maar niets over Windows 7?
Wellicht is er een andere website waar ik zonder al teveel omhaal kan uitzoeken hoe ik Windows 7 kan uitrollen?