Toon posts:

FPS meten in mw2 , crossfire HD4890 opstelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ,

Ik heb me eigen al helemaal lens gegoogeld en gezocht maar heb het juiste antwoord nog noiet gevonden.En mijn excuus als dit niet het juiste gedeelte van het forum is voor mijn vraag.

Ik wil graag tijdens Modern Warfare 2 mijn fps meten.Nu weet ik dat ik het commando /cg_drawfps 1 moet invoeren maar kom er niet uit WAAR ik dit precies moet invoeren.Wel dat ik de ~ moet gebruiken maar geen idee hoe.

Is er iemand die mij dit even duidelijk zou uit kunnen leggen?

Mvg ,

Daniel

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:48
Fraps?
En anders in de menu opties even commandline aanzetten, dan tilde ~ en /cg_drawfps invoeren
Ohja =__=

[ Voor 6% gewijzigd door Zandpad op 04-02-2011 19:24 ]

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-02 23:54
Helaas kun je in mw2 het console niet openen.
Als je dus je fps wil weten zul je een programma als fraps moeten gebruiken om het aantal fps te kunnen meten.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-02 14:00

Hoite

Goed verhaal

Je kan de cg_drawFPS 1 wel handmatig toevoegen aan je config_mp.cfg, maar ik weet niet of dit inmiddels al geblokkeerd is, in het begin werkte het altijd wel.

Zover ik weet had ik altijd wel de FPS meter en de Lagometer aanstaan, maar heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld.

offtopic:
Hoort deze niet in Spielerij - Problemen & Vragen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Hoite op 04-02-2011 19:32 ]

Lekker kort.