Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A/bug] Overzicht slaat pagina's over in Opera 11.01

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:58
Was me al eerder opgevallen maar nog niet nog niet steeds opgelost;

Als je in het V&A overzicht (http://tweakers.net/aanbod/latest/aanbod) in Opera 11.01 naar de 2e pagina navigeert dan wordt de werkelijke 3e pagina weergegeven, terwijl er wel gewoon "Resultaten 51 t/m 100 van 5.219" staat. De 3e pagina is eigenlijk de 5e etc, wordt steeds een enkele pagina overgeslagen lijkt het (dubbele optelling?) In firefox lijkt het overigens wel goed te gaan, als ik een link uit FF kopieer naar Opera werkt het ook gewoon naar behoren.

Verdere info:
Windows 7 Professional 64-bit
Opera 11.01 zonder enige addons ingeschakeld;

Volgens mij vrij makkelijk te reproduceren, als jullie meer informatie hebben hoor ik het graag!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan dit toch niet reproduceren. Zowel in Firefox als Opera 11.01 zie ik dezelfde content op de verschillende pagina's en uit niets blijkt dat er in Opera pagina's overgeslagen zouden worden..

Intentionally left blank

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:58
crisp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:18:
Ik kan dit toch niet reproduceren. Zowel in Firefox als Opera 11.01 zie ik dezelfde content op de verschillende pagina's en uit niets blijkt dat er in Opera pagina's overgeslagen zouden worden..
Is gefixed nu blijkbaar, thanks voor het kijken anyway.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ehm, ok :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.