Ik kon geen topic vinden over de verschillende browsers, dus bij deze open ik er eentje 
Er zijn een aardig aantal verschillende browsers voor Android te krijgen, ze hebben alleen hun voor en nadelen.
Hieronder volgt een lijstje met de browsers (voor zover ik ze ken).
• De ingebouwde Androidbrowser
• Opera Mobile Web Browser
• Opera Mini Web Browser
• Dolphin Browser
• Dolphin Browser Mini
• Dolphin Browser HD
• Skyfire Web Browser 3.0
• Miren Browser
• Mozilla Firefox Web Browser
• xScope Browser - Web & File
Het kan zijn dat ik een browser vergeten ben, vermeldt het dan hieronder
Ikzelf heb een Android-telefoon (Desire HD) en ben nog heel erg in de 'testfase', gebruik verschillende browsers door elkaar heen om te kjken wat het beste bij mij past.
Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben door de Miren Browser, de tabjes werken een stuk fijner dan de standaard browser en pagina's worden prima geresized, multimedia werkt prima, maar dat ik het af en toe nog een beetje buggy vind en dat het van mij nog een stuk meer responsive mag zijn.
Ook de Opera Mini browser bevalt me vanwege de enorme snelheid, maar de webpagina's worden wel herverpakt en raken vaak een hoop functionaliteit kwijt. Ook werkt multimedia en scriptjes vaak niet.
Welke browser gebruik jij? En vooral: Waarom?
Er zijn een aardig aantal verschillende browsers voor Android te krijgen, ze hebben alleen hun voor en nadelen.
Hieronder volgt een lijstje met de browsers (voor zover ik ze ken).
• De ingebouwde Androidbrowser
• Opera Mobile Web Browser
• Opera Mini Web Browser
• Dolphin Browser
• Dolphin Browser Mini
• Dolphin Browser HD
• Skyfire Web Browser 3.0
• Miren Browser
• Mozilla Firefox Web Browser
• xScope Browser - Web & File
Het kan zijn dat ik een browser vergeten ben, vermeldt het dan hieronder
Ikzelf heb een Android-telefoon (Desire HD) en ben nog heel erg in de 'testfase', gebruik verschillende browsers door elkaar heen om te kjken wat het beste bij mij past.
Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben door de Miren Browser, de tabjes werken een stuk fijner dan de standaard browser en pagina's worden prima geresized, multimedia werkt prima, maar dat ik het af en toe nog een beetje buggy vind en dat het van mij nog een stuk meer responsive mag zijn.
Ook de Opera Mini browser bevalt me vanwege de enorme snelheid, maar de webpagina's worden wel herverpakt en raken vaak een hoop functionaliteit kwijt. Ook werkt multimedia en scriptjes vaak niet.
Welke browser gebruik jij? En vooral: Waarom?
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 06-02-2011 02:44 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu