Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394925

Topicstarter
Hallo tweakers!!!

Ik probeer al een tijdje windows op mijn macbook air te zetten. Maar tijdens het maken van de partitie met bootcamp geeft hij een melding dat de partitie niet kan worden uitgevoerd, want bepaalde files kunnen niet worden verplaatst. Hij geeft als suggestie de schijf te formatteren.

Heeft iemand suggesties om dit op een andere manier te doen?
Zonder de schijf te formatteren?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

Ik heb dit zelf ook een keer gehad. Ik had mijn schijf toen aardig vol zitten, heb vervolgens meer dan de helft naar een externe schijf gekopieerd. Toen ik eenmaal meer dan 50% vrij had lukt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke sweet, ga ik proberen :)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hey ik heb het geprobeerd, maar zonder resultaat!
Heeft iemand misschien andere opties?
Anders zit er niks anders op en te formatteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Het probleem zit 'm er in dat er nog bestanden staan op de plaats waar je een partitie wil maken. In principe zou je dit moeten kunnen oplossen dmv een tool waarmee je er voor zorgt dat alle bestanden netjes terug achter elkaar worden gezet. Iets als defragmenteren, maar incl. het aaneensluiten van afzonderlijke bestanden.
Ik heb het zelf ook ooit gedaan, maar ik herinner me de naam van die tool niet meer 8)7

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372312

Ik zag laatst iemand die iDefrag had, misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 09:47

zAo

GPLv2 Fanboy

Darkstar schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:30:
Het probleem zit 'm er in dat er nog bestanden staan op de plaats waar je een partitie wil maken. In principe zou je dit moeten kunnen oplossen dmv een tool waarmee je er voor zorgt dat alle bestanden netjes terug achter elkaar worden gezet. Iets als defragmenteren, maar incl. het aaneensluiten van afzonderlijke bestanden.
Ik heb het zelf ook ooit gedaan, maar ik herinner me de naam van die tool niet meer 8)7
Of een Time Machine backup terugzetten van 10minuten geleden. Dit doe je met de setup DVD.
Pagina: 1