[iPhone 4] Scherm trilt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Sinds vandaag trilt het scherm van mijn Iphone ongecontroleerd als ik in een willekeurig scrollmenu zit*, daar een stukje scroll en dan mijn vinger stilzet. Het lijkt een soort epilepsie, ongecontroleerd en met continu veranderende amplitude. Ook schiet ik soms opeens naar een ander menudeel van de app waar ik mee bezig ben en wordt er zomaar een knop ingedrukt.

Ik heb firmware 4.2.1, gejailbreakt (Redsn0w), en had SBS settings geinstalleerd. Deze laatste net eraf gehaald maar het probleem blijft. Ook al gereboot (tethered) maar geen verbetering.

als ik Google vind ik een paar resultaten met dit probleem, maar nog geen oplossing.
Wat kan dit zijn? Ik kan nog proberen te restoren, maar liever niet! Het lijkt bijna een hardware probleem. Wie weet meer over dit euvel?

* Tot nu toe gebeurt het overal waar je maar kan scrollen, behalve bij het springboard (horizontaal scrollen van de icoontjes gaat wel goed).

[ Voor 10% gewijzigd door tbenschop2 op 04-02-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik heb dit heel af en toe maar verdwijnt zodra ik mijn vinger van het scherm afhaal.
Ik heb geen jailbreak op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 13:13
Heb je iets als Haptic Pro geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 07:59
vandaag is de untethered uitgekomen. miss lost dat wat op?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Nee, geen haptic pro.
Gisteren alleen nog "Ladida", daarna kwam het. Die heb ik er weer afgegooid maar zonder effect.
Sja, dan maar misschien toch restoren (herinstall).. Iemand anders nog iedeeen?

Bedankt voor de tip trouwens, wist nog niet dat de untethered uit was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tbenschop2
Ik ben er eindelijk achter gekomen wat dit vreemde gedrag veroorzaakt:

Mijn cheap ass third party stroomadapter!
Pagina: 1