Na een tijdje gezocht te hebben op Google en ook hier op GoT ben ik er nog niet uit of het uberhaupt mogelijk is om in Groningen (of omgeving) een objectief te huren met Canon mount. Uiteraard heb ik Pixto-f.eu wel gevonden, maar die bedient meer het zuiden en westen van het land en om voor 1 dag een objectief huren ook een halve dag in de auto te zitten gaat me wat te ver.
Ik zoek voor morgen een groothoeklens. Ik heb nu een 24-70 lens op een Canon 50D en 24mm is eigenlijk niet ruim genoeg. Ik denk dus aan een Canon 10-20, 16-35 of 17-40 of een Tokina 11-16, maar zoals gezegd, ik kan niets vinden op internet. De enige naam die ik tegenkom is PBD design, maar het lijkt erop dat die niet meer verhuren (gezien de verhuurpagina's niet werken).
Heeft iemand hier een tip?
Ik zoek voor morgen een groothoeklens. Ik heb nu een 24-70 lens op een Canon 50D en 24mm is eigenlijk niet ruim genoeg. Ik denk dus aan een Canon 10-20, 16-35 of 17-40 of een Tokina 11-16, maar zoals gezegd, ik kan niets vinden op internet. De enige naam die ik tegenkom is PBD design, maar het lijkt erop dat die niet meer verhuren (gezien de verhuurpagina's niet werken).
Heeft iemand hier een tip?