Asus N73SV-TZ138V

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATU
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09-2013
Ik heb net deze nieuwe laptop aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Het enige wat me dwarszat was de trage harde schijf (5400 RPM). Ik wil deze graag vervangen door een SSD. Geen probleem, zou je normaal zeggen, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid (breken uitgezonderd) de achterklep los om dit in te bouwen. Er zitten geen schroefjes en het is ook geen schuifsysteem. Wel zit er een lipje met keurig de symbooltjes voor 'harde schijf' en 'ram'

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATU schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:04:
Ik heb net deze nieuwe laptop aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Het enige wat me dwarszat was de trage harde schijf (5400 RPM). Ik wil deze graag vervangen door een SSD. Geen probleem, zou je normaal zeggen, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid (breken uitgezonderd) de achterklep los om dit in te bouwen. Er zitten geen schroefjes en het is ook geen schuifsysteem. Wel zit er een lipje met keurig de symbooltjes voor 'harde schijf' en 'ram'

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Kijk eens in de gebruikershandleiding http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=ZpdgdjiZ43Hy8Jx0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATU
Ik heb de handleiding er al naast gehad. Helaas leverde dit niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-04-2024
Zitten de schroeven niet onder de rubber dopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Soms willen die klepjes wel wat vast zitten met een soort van klipje. Bij mijn Asus F3Sc moest ik ook nog even doortrekken om hem er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Als het idee hetzelfde is als mijn N53SV (1 brede klep waar mem en hdd onder zitten), dan klopt onderstaande berichtje:
Charly14 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 05:47:
Zitten de schroeven niet onder de rubber dopjes ?
Zitten bij mij 2 schroefjes onder de voetjes van dat klepje.

Zie mijn laptop geopend: http://www.notebookcheck....3SV-Notebook.43709.0.html

[ Voor 12% gewijzigd door Capa op 04-02-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb deze laptop ook besteld, alleen ligt deze nog bij distributeur vanwege de Sandy Bridge problemen (is een topic van, kan deze alleen niet zo snel vinden). Edit: nieuws: Intel staakt levering Sandy Bridge-chipsets wegens ontwerpfout

Hoe bevalt de laptop verder?

[ Voor 33% gewijzigd door wiscel op 04-02-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATU
Bedankt voor de reacties, ik ga eens onder de pootjes kijken. De laptop bevalt verder erg goed. Softwarematig heb ik er nog niet zoveel mee gedaan omdat ik duidelijk merk dat zo'n 5400 schijf erg langzaam is en dus graag de SSD wilde inbouwen om er vervolgens mee aan de slag te gaan. Wanneer ik kijk naar de bouw van de laptop, schermkwaliteit en algehele afwerking vind ik het echt een geweldige laptop. Ook het op bekritiseerde ingebouwde geluidssysteem (B&O Icepower) vind ik persoonlijk als gemiddelde gebruiker voor een laptop van prima kwaliteit. Echt een verbetering t.o.v mijn oude laptop. Het enige nadeel aan deze laptop dat ik tot nu toe kon vinden is de hoop voorgeinstalleerde rotzooi die je er op vindt. Op een allerlei vage spelletjes, een kookprogramma en iets over boeken zit ik niet te wachten.

* Ik heb dus onder de pootjes gekeken, daar zitten helaas geen schroeven. Toch een groot minpunt.

[ Voor 5% gewijzigd door ATU op 04-02-2011 20:00 ]

Pagina: 1