PS3 Internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Hallo,,

Ik heb laatst 2 internet kabels gekocht, RG45.
Deze aangesloten en men internet configuratie opnieuw proberen in te stellen.
Steeds als ik bij het stapje ben Ethernetkabel aansluiten doe ik dat maar gaat niet verder, Beneden staat wel een PC met normaal internet maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om het boven ook te laten werken. Ik heb ook al een andere kabel geprobeert. Draadloos werkt het wel gewoon en fia een FTP server kan ik men ps3 wel benaderen. Achter het modum zit een Cisco WRT120 router. Ook heb ik hier in gekeken als misschien iets verkeerd stond maar niet iets kunnen vinden. Wie kan mij helpen?

Gr jarno _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Logitech1 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:53:
Hallo,,

Ik heb laatst 2 internet netwerk kabels gekocht, RG45 RJ45.
Deze aangesloten en men m'n internet configuratie opnieuw proberen in te stellen.
Steeds als ik bij het stapje ben Ethernetkabel aansluiten doe ik dat maar gaat niet verder, Beneden staat wel een PC met normaal internet op internet aangesloten, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om het boven ook te laten werken. Ik heb ook al een andere kabel geprobeertd. Draadloos werkt het wel gewoon en fia via een FTP server kan ik men ps3 wel benaderen. Achter het modum modem zit een Cisco WRT120 router. Ook heb ik hier in gekeken als misschien iets verkeerd stond maar niet iets kunnen vinden. Wie kan mij helpen?

Gr jarno _/-\o_
Los van de spelling en interpunctie die het probleem niet makkelijker maakt om op te lossen..

- Wat voor IP adres heeft je PC? en wat gebeurd er als je de PS3 handmatig een adres in dezelfde reeks geeft?
- Wat als je de pc niet aan hebt staan, kan je dan wel verbinding maken? Zo ja: DHCP op je router aanzetten en die IP adressen laten uitdelen aan PC & PS3.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black