Toon posts:

Temperatuur videoplank

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goed progje om de temperatuur van de videokaart in de gaten te houden, heb nu MBM vor cpu en mobo maar kan daar volgens mij de proc van de video niet bij zetten,

Moet dus een progje zijn waarbij ik ze alle 3 kan zien. Of hoe ik alledrie de temps kan zien in MBM5

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

voor zover ik weet heeft geen een video kaart een tempratuur sensor en is dus ook niet uit te lezen.

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

Topicstarter
JAwel, met het progje wat is wel asus heb meegekregen kon ik de temp van mijn videokaart uitlezen, dus een sensor zit erop

Verwijderd

dan gebruik je dat proggie van asus...

Verwijderd

Topicstarter
Maar het ging er eigenlijk om of er een progje was dat ze alledrie zichtbaar waren, maar ik denk het niet als ik kijk naar de reply's

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op Saturday 17 March 2001 02:09 schreef FOX_Runner het volgende:
Maar het ging er eigenlijk om of er een progje was dat ze alledrie zichtbaar waren, maar ik denk het niet als ik kijk naar de reply's
Zoals inderdaad al gesteld is moet je een termometer hebben om de temperatuur uit te lezen. En die zit niet standaard op een videoplank, dus.........
back to the drawingboard :)

Verwijderd

Check CPUcool, asus v7700 heeft inderdaad ingebouwde temp meter. (Cooling kan je ook uit zetten dan geeft ie gewoon de temp aan)
Het staat wel ergens op the-ctrl-alt-del.com
Pagina: 1