Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overstappen van Google Apps Pro naar Educational

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik momenteel de betaalde versie van Google Apps met 4 account, en wil er graag meer gebruiken.
Alleen vind ik 40 euro per account toch wel prijzig en daarom wil ik graag overstappen naar de gratis versie van Google apps of naar Google Apps voor onderwijsinstellingen.

Ik kan echter geen informatie vinden over hoe ik kan overstappen van betaald naar free of education.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die mij hier mee kan helpen?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 08:56
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:58:
Ik gebruik momenteel de betaalde versie van Google Apps met 4 account, en wil er graag meer gebruiken.
Alleen vind ik 40 euro per account toch wel prijzig en daarom wil ik graag overstappen naar de gratis versie van Google apps of naar Google Apps voor onderwijsinstellingen.

Ik kan echter geen informatie vinden over hoe ik kan overstappen van betaald naar free of education.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Aangezien je nu een betaalde versie hebt, zal je een downgrade moeten vragen via een support ticket. De educational zal je waarschijnlijk niet kunnen aanvragen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.