• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 15:06
Hallo
voor een school opdracht moeten wij een enquête houden. We hopen dat je ongeveer 3 minuten van je tijd wil besteden om ons te helpen. het zijn korte meerkeuze vragen
www.disney.com

Alvast bedankt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door moto-moi op 03-02-2011 15:32 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:09
Ik vind je dutch niet bepaald elite.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:01
Heb je toestemming gekregen van de crew? Verder zou je wel eens wat aan je spatiegebruik kunnen doen.

Schoolopdracht, meerkeuzevragen, meningsvragen, dezelfde, mensenrechten, kennisvragen en dan heb ik er wellicht nog wat over het hoofd gezien. Bij een goede enquete mag er m.i. wel naar de juiste presentatie gekeken worden.

Verwijderd

Ach val niet zo over de TC heen, hij is Dibble niet! Ik zal de enquete zo invullen en succes ermee TC.

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 15:06
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:28:
Ach val niet zo over de TC heen, hij is Dibble niet! Ik zal de enquete zo invullen en succes ermee TC.
thanks

sorry voor alle spelfouten ik doe ook nog maar havo 4 .. en het moest snel gemaakt worden in 2 tussen uren omdat het volgende week vrijdag af moet zijn

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 17:14
Als je nou eerder was begonnen met de opdracht had je er een fatsoenlijke tekst van kunnen maken. Wel erg makkelijk om zo om te gaan met huiswerk door dit hier maar even te droppen. :D

Pas maar op voor de mod, die heeft vast en zeker een slotje mee.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je dit beter eerst met de moderatoren kunt bespreken ipv. hier een hit-and-run topic te plaatsen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.