Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[idee] Als gelezen gemarkeerde items bewaren in je profiel

Pagina: 1
Acties:

• Olifant1990
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 12:47
Op de homepage van tweakers hebben de nieuwe items een rode tijd. Dit is handig, zo kan je direct zien welke je nog niet gelezen hebt. Echter is dit op elke PC weer anders. Dit terwijl je toch kan inloggen. Je zou dan zeggen als ik op een andere PC inlog met hetzelfde account als waar ik bijvoorbeeld al alles heb gelezen, dat dan ook alles als gelezen gemarkeerd is. Dat is echter niet het geval.

Is dit geen idee om dit, wanneer je bent ingelogd, op te slaan in je profiel oid?

Misschien nog een idee: Dat je ook zelf aan kan geven: Markeren als gelezen/ongelezen.
Feature dat je het automatisch laat doen of handmatig aan wil geven.

Reacties??

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is dit geen idee om dit, wanneer je bent ingelogd, op te slaan in je profiel oid?
Dat is hoe het op het forum werkt en dat willen we ooit nog wel eens site-wide doortrekken.
Misschien nog een idee: Dat je ook zelf aan kan geven: Markeren als gelezen/ongelezen.
Feature dat je het automatisch laat doen of handmatig aan wil geven.
Ik denk niet dat we zo ver willen gaan aangezien dat een hoop data zal genereren en performance-technisch een behoorlijke impact zal hebben terwijl de teogevoegde waarde imo gering is.

Intentionally left blank

• Olifant1990
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 12:47
Dat is hoe het op het forum werkt en dat willen we ooit nog wel eens site-wide doortrekken.
Dat zou mooi zijn! Ik houd de ontwikkelingen in de gaten!
Ik denk niet dat we zo ver willen gaan aangezien dat een hoop data zal genereren en performance-technisch een behoorlijke impact zal hebben terwijl de teogevoegde waarde imo gering is.
Ja, dat is waar, ach, het was maar even een ideetje...

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!