Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN aangemeld op 2 locaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren is mijn MSN telkens aangemeld op 2, en op een gegeven moment zelfs op 5 locaties.
Ondertussen stond niets anders van Windows Live open, ook niet op mijn mobiel.
Bij locaties staat telkens mijn eigen locatie (laptop) en messenger op het web.
Als ik de laatste locatie afmeld, meldt ie even later daar toch weer aan.
En als ik naar Hotmail ga, staat links in de balk dat ik op MSN ben aangemeld (groen vinkje).
Volgens mij heeft dit niets te maken met de nieuwe MSN en is er sprake van een virus??
Meer mensen hebben hier de laatste dagen last van, zie onder andere:
www.nucia.eu/forum/showthread.php?p=586848

Iemand een idee???

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Tijd om je wachtwoord + geheime vraag te veranderen?
Wat voor een virus scanner heb je ?

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Soms op andere sites je gebruikersnaam+paswoord opgegeven?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik geef nergens mijn windows live-gegevens door en ik heb mijn wachtwoord en geheime vraag nu al een aantal keer veranderd...
Mijn virusscanner is van AVG en ik heb gisteren nog Malwarebytes Anti-Malware eroverheen gegooid (vond niets).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 08:33 ]

• moeftie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02
MSN heeft een koppeling gemaakt tussen hotmail en live messenger. Als je bij hotmail aanmeld, wordt je standaard online aangemeld bij messenger en ook op je desktop messenger. Je kunt dit uitzetten door je in hotmail af te melden bij messenger (rechtsbovenin op je email adres klikken)

• Caelyn
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 14:18
ik heb em vandaag ook links in de kolom zien staan, met een linkje waar je je af kan melden...

Na afmelden en later weer bezoeken bleef hij overigens ook afgemeld :) (heb ik nogal wat problemen over gehoord, denk, ik meld het er meteen maar even bij ;) )

If it ain't broken, fix it until it is!

Pagina: 1