Toon posts:

HELP! pc monitor wil niet op tv.

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo bedankt voor de informatie.
ik heb deze week mijn computer (multimedia pc vrij nieuwe van medion) proberen via een vga op mijn tv aan te sluiten (philips ook vrij nieuw) en toen ik mijn pc opstartte wil het wel en je ziet het windows 7 teken van opstarten ook nog maar wanneer het inlogscherm zou moeten komen staat er opeens dat er geen videosignaal meer is. ik heb al aantal keren geprobeerd om opnieuw opstarten of kabel erin en dan weer eruit maar het wil maar niet. iemands advies?
Mvg Jeremy

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:47

D4NG3R

kiwi

:)

http://www.online-tech-ti...al-monitors-in-windows-7/
Als je deze stappen volgt, word je scherm daar wel gezien?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11-2025

crizyz

ne.t.weaker

Misschien heeft je monitor een andere refreshrate oid dan de tv? Heb een keer iets vergelijkbaars gehad. Vroeg me ook af van waarom doet ie t toch niet, bleek dat de instellingen op pc 85Hz was, tv was 50 of 60 :P

Was trouwens wel alleen in een spel bedenk ik me, geen idee of ik de settings van Windows wel gewoon van tevoren verandert had.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 18:55
Misschien staat de VGA port niet per se aan. Heb je al geprobeerd te switchen met Windows-toets + P?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:34

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT Jeremy! :)

Je zult de resolutie/refreshrate eerst moeten verlagen... booten gaat met 640x480 oid... dat kan iedere tv wel weergeven... Zet je pc dus eerst op 1024x786 en verhoog vanaf dat punt met stapjes, totdat je niet verder kunt.

Verder is dit vrij basic en oplosbaar m.b.v. je handleiding (supported input signals) en een beetje zoekwerk.

Ik raad je aan in het vervolg eerst Het algemeen beleid eens rustig door te nemen. Let dan op de Quickstart. Daarin staan tips en een handleiding voor het schrijven van een nette topicstart. Op die manier heeft je topic de meeste kans om uit te groeien tot een succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.