ik heb virtual dj 7.0 gedownload ik hoorde van iemand op school dat je 'skins' kon toevoegen van een pioneer cdj2000 wie zou mij kunnen zeggen waar ik die het het beste gratis kan downloaden
ik heb een skin gevonden die ik wil maar ik weet niet waar ik op moet klikken om het te downloaden zou je dat kunnen uitleggen
RaZ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:28:
http://www.virtualdj.com/addons/skins.html
Voila... daar moet je zijn. Even accountje aanmaken..
Ik heb daar geen account, dus inloggen kan ik al niet. Heb dus geen flauw idee.. Lijkt me wel dat ze downloadbaar zijn (mits je een account hebt).
PS: Is je shift-knop kapot? Zinnen beginnen met hoofdletters
Ey!! Macarena \o/
Ik heb wel een account aangemaakt maar ik kan nergens vinden waar staat donwload hier of zo iets.
PS: Ik ben van Word gewend dat het automatisch gaat
PS: Ik ben van Word gewend dat het automatisch gaat

RaZ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:44:
Ik heb daar geen account, dus inloggen kan ik al niet. Heb dus geen flauw idee.. Lijkt me wel dat ze downloadbaar zijn (mits je een account hebt).
henkjan1,
We verwachten hier op GoT dat je zelf ook wel wat inzet vertoond voor je een topic opent. Zo had je bijvoorbeeld kunnen [google=virtual dj 7 skins]. Zie voor verdere informatie Het algemeen beleid, want hier kunnen we weinig mee.
We verwachten hier op GoT dat je zelf ook wel wat inzet vertoond voor je een topic opent. Zo had je bijvoorbeeld kunnen [google=virtual dj 7 skins]. Zie voor verdere informatie Het algemeen beleid, want hier kunnen we weinig mee.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.