hey mensen ik heb een vraag,
Ik heb hier op het moment een Belkin router staan die er altijd voor gezorgd heeft dat mijn PS3 NAT 3 heeft, iets waar ik een hekel aan heb, want ik kan nu dus 9/10 keer niet met andere spelen.
Nu wil ik dus eens kijken naar een andere router, en zag afgelopen deze staan bij Paradigit:
Ik heb hier op het moment een Belkin router staan die er altijd voor gezorgd heeft dat mijn PS3 NAT 3 heeft, iets waar ik een hekel aan heb, want ik kan nu dus 9/10 keer niet met andere spelen.
Nu wil ik dus eens kijken naar een andere router, en zag afgelopen deze staan bij Paradigit:
nu heb ik behoorlijk wat goeie dingen gelezen over deze router, maar nu is dus mijn vraag of ik hiermee ook het NAT probleem zou kunnen oplossen. En zijn er mensen hier die hem zelf hebben, want is jullie ervaring ermee??Specificaties
Productbeschrijving
Sitecom WL 309 Wireless Simultaneous Dual-band 300N XR Gigabit Gaming Router II - draadloze router - 802.11n - desktop
Garantie van de fabrikant
10 jaar garantie
Type apparaat
Draadloze router - 4-poorts switch (geïntegreerd)
Conformiteitsnormen
IEEE 802.11n
Gegevensoverdrachtsnelheid
300 Mbps
Protocol voor gegevenskoppeling
Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11n
Voorzieningen
Quality of Service (QoS), One Push Setup (OPS), Wireless Intelligent Stream Handling (WISH), StreamEngine-technologie
Capaciteit
Gelijktijdige verbindingen : 30000
Type bijvoegsel
Desktop
Prestaties
Verwerkingscapaciteit WAN : 400 Mbps