Toon posts:

itunes opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze vraag is vast al eens gesteld maar ik kan nergens het antwoord vinden.
mijn computer is pas opnieuw geinstalleerd ik had daarvoor een itunes account met allemaal liedjes en apps die nu alleen nog maar op mijn ipod touch staan ik heb ergens gelezen dat als je hem dan aankoppelt dat hij alles van je ipod touch verwijdert wat moet ik doen???? help me alstjeblieft:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:09

basdej

OutSystems Consultant

ik zou het gewoon koppelen zonder je ipod aan te sluiten en dan proberen?

en sowieso een goede backup maken?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus vergeten een back up te maken van de apps en liedjes ik heb een paar honderd liedjes en iets van 250 apps waaronder betaalde die ik niet graag kwijt ben en ik wil hem wel aan itunes aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:34

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

De grote vraag is of je de apps gekocht hebt, of dat je device jailbroken is. Als hij jailbroken is gooit hij inderdaad alles weg, had ik laatst 8)7
Als je alles gekocht hebt kun je het gewoon weer van de store halen en gratis downloaden. Wellicht dat er in de DB van Apple deze data voor jou ook staat opgeslagen. Alleen durf ik dit met zekerheid te zeggen daar ik op mijn Mac een andere lijst van apps zie dan op mijn win PC. Echter heb ik niet bij aankoppelen gemerkt dat hij mijn apps heeft weg gegooid.
let wel ik weet dit niet 100% zeker! O-)

wellicht heb je hier iets aan:
http://www.unicorngraphic...mputer-reinstall-apps.php

[ Voor 9% gewijzigd door KingTenteehje op 02-02-2011 20:34 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig _/-\o_ want ik heb de apps gekocht en niet gejailbreakt maar nu is nog mijn vraag kan ik de liedjes en de apps zonder dat ik ze allemaal apart moet downloaden terug halen en ja hoe??
KingTenteehje schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:29:
De grote vraag is of je de apps gekocht hebt, of dat je device jailbroken is. Als hij jailbroken is gooit hij inderdaad alles weg, had ik laatst 8)7
Als je alles gekocht hebt kun je het gewoon weer van de store halen en gratis downloaden. Wellicht dat er in de DB van Apple deze data voor jou ook staat opgeslagen. Alleen durf ik dit met zekerheid te zeggen daar ik op mijn Mac een andere lijst van apps zie dan op mijn win PC. Echter heb ik niet bij aankoppelen gemerkt dat hij mijn apps heeft weg gegooid.
let wel ik weet dit niet 100% zeker! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Zie mijn edit post. Heb even voor je gezocht en vond deze site waar op staat hoe je dit precies doet! hopelijk lukt het!

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even een domme vraag tussen door waar is jouw edit post te vinden
?? :+
KingTenteehje schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:35:
Zie mijn edit post. Heb even voor je gezocht en vond deze site waar op staat hoe je dit precies doet! hopelijk lukt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:20
Misschien heb ik het fout, maar synchroniseert hij de apps niet automatisch?

Met Linux kun je kijken of je de map met muziek kunt rippen, als je van omwegen houd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:36:
even een domme vraag tussen door waar is jouw edit post te vinden
?? :+
[...]
hehehe in mijn vorige post in dit topic. Zal de website nog eens linken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar mensen zeggen juist dat als hij synchroniseert dat hij alles weg haalt dus daardoor ben ik in de war :?
naarden 4ever schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:37:
Misschien heb ik het fout, maar synchroniseert hij de apps niet automatisch?

Met Linux kun je kijken of je de map met muziek kunt rippen, als je van omwegen houd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje :P
KingTenteehje schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:38:
[...]

hehehe in mijn vorige post in dit topic. Zal de website nog eens linken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet nog iemand anders een manier hoe je al je apps terug krijgt met niet te veel moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Even je iTunes installatie machtigen.

Dan druk je met rechts op je aangesloten iPhone.
Kies je "aankopen overzetten" en hij zet de inhoud over.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Donstil schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:41:
Even je iTunes installatie machtigen.

Dan druk je met rechts op je aangesloten iPhone.
Kies je "aankopen overzetten" en hij zet de inhoud over.
Klopt dat stond inderdaad ook in de link welke ik had neer gezet. Alleen wist ik niet zeker of dit ook daadwerkelijk werkte daar ik dit nooit zelf heb gedaan. Jij hebt in ieder geval bij mij de twijfel weg genomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In ieder geval: met een beetje Googlen was dit was wel zelf te vinden :) Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.