Ik ben net even bezig geweest met dat programma (mp3tag) en daarmee lukt het wel. Als ik iets aan een nummer wijzig met mp3tag, kan ik het daarna ook gewoon via eigenschappen -> details doen. Maar bij de andere nummers (in dezelfde map) gaat het nog steeds niet, daarvoor moet ik eerst in ieder nummer apart een wijziging aanbrengen met mp3tag, voordat ik het via de normale weg (eigenschappen -> details) kan doen. Nu kan ik het dus via die tagger, maar ik wil toch wel graag weten hoe het via de eigenschappen kan.
F_J_K schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:42:
Readonly? Geen rechten? Geen bestandsformaat dat metadata kan bevatten? Iets anders, afhankelijk van je gebruikte OS en manier waarop je het probeert aan te passen <== zo zonder info kunnen we niet echt meedenken: geef ajb even meer info

Ik gebruik windows 7 en klik gewoon rechts, dan op eigenschappen, en dan op het tabblad details, waar je normaal gesproken de artiest, het album, jaar enzo kunt invullen.
Als ik in het eerste tabblad ('algemeen') zit, staat onderaan wel 'alleen-lezen' en 'verborgen', met een aanvinkbaar hokje ervoor. Maar dit staat gewoon uit. Ik weet niet of je dit met read-only en rechten bedoeld?