Logitech Muis voor linkshandigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivanke
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2024
Gisteren heb ik bij de Lidl een Logitech MK250 toetsenbord-muis set gekocht. Mijn oude MS toetsenbord was te luidruchtig. Het lukt me niet de muis tot een linkshandige te configureren. Ik heb advies gevraagd van Logitech, maar het programma die ze gaven, hielp niet. Zij adviseerden mij nog allerlei wijzigingen uit te voeren, maar dat hielp ook niet. Als laatste zeiden ze dat ik maar Windows (ik heb 7 home 64) opnieuw moet installeren. Dat doe ik niet. Wat ook vreemd is, dat bij de muizen via het configuratie scherm, kun je alleen maar tussen allerlei MS muizen (en ij de toetsenborden tussen toetsenborden) kiezen. De driver van Logitech is wel geïnstalleerd.
Ik gebruik nu weer mijn oude MS muis. Zo gebruik ik weer 2 USB poorten. Dat wilde ik niet.
Is er iets aan te doen? Zo ja, wat?
Ivan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58
Euhm, instellen naar een linkshandige is toch gewoon de primaire knop wisselen in je configuratiescherm :?
Welkom op GoT trouwens :)

[ Voor 11% gewijzigd door Spaiker op 02-02-2011 18:38 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Misschien de Logitech-spullen weer aansluiten en eens Windows Update draaien. Kan best zijn dat ie dan zelf drivers oid binnen vist.
Maak anders eens een screenshot van de muizen die je ziet in het configuratiescherm, dus waar alleen MS muizen zijn.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivanke
Spaiker schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:37:
Euhm, instellen naar een linkshandige is toch gewoon de primaire knop wisselen in je configuratiescherm :?
Welkom op GoT trouwens :)
Ik kan natuurlijk de knoppen wisselen, maar dat is het juist. Dan verandert er toch niets. Het heeft geen effect op het werking van de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57
ivanke schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:26:
[...]

Ik kan natuurlijk de knoppen wisselen, maar dat is het juist. Dan verandert er toch niets. Het heeft geen effect op het werking van de knoppen.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:23
Dus SetPoint werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

ivanke schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:26:
[...]

Jawel. Dat is toch wat je wilt? De werking van de knoppen verwisselen? Of begrijp ik het nou verkeerd?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivanke
Inderdaad. Setpoint werkt niet. Ik zou daar ergens knopjes kunnen vinden, die ik niet vind. Ik heb allerlei acties nog uitgevoerd (met o.m. regedit), maar zonder succes. Toen zeiden ze dat ik maar beter Windows opnieuw zou installeren. Daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivanke
Compizfox schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:46:
[...]

Jawel. Dat is toch wat je wilt? De werking van de knoppen verwisselen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Blijkbaar was ik niet duidelijk. Ik heb via het configuratie scherm aangegeven dat ik de knoppen om wil draaien, maar het effect was nul. Alles bleef het oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58
Heb je al eens gegoogled of nog mensen dit probleem gehad hebben?

Drive it like you stole it.

Pagina: 1