Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-05 15:17
Hallo, ik zit met het volgende. Het gaat om de HTC Desire HD. Wanneer ik mijn gegevensverbinding aanzet kan ik geen websites bezoeken. Terwijl de icoontjes van 3G en H verbinding wel worden weergegeven.
Sommige Apps zoals whatsapp en zoek&vind doen het vreemd genoeg wel. Wanneer ik wifi aan heb staan kan ik wel websites bezoeken.

Ik heb al verschillende andere fora bezocht en reacties gelezen van mensen met het soort gelijke probleem alleen kwam ik niet de oplossing tegen.

Kan iemand mij hier mee helpen of is er iemand die het zelfde probleem gehad heeft en het wist op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke browser gebruik je voor je Desire HD?
Mogelijk kun je (lees: om te testen) even een
andere browser downloaden en het daarmee
proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
Ik gebruik de browser die er standaard al op staat. Oké ik zal een andere browser uitproberen. Ik laat het resultaat straks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
Inderdaad ik heb zojuist opera mini gedownload en deze doet het wel prima.

Is er een mogelijkheid om de standaard internet browser te gebruiken? Deze vind ik fijner, ziet er mooier uit en heeft verschillende opgeslagen tabbladen.

Een vriend van mij heeft trouwens de zelfde telefoon, maar heeft geen last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:38:
Welke browser gebruik je voor je Desire HD?
Mogelijk kun je (lees: om te testen) even een
andere browser downloaden en het daarmee
proberen?
Inderdaad ik heb zojuist opera mini gedownload en deze doet het wel prima.

Is er een mogelijkheidom de standaard internet browser te gebruiken? Deze vind ik fijner, ziet er mooier uit en heeft verschillende opgeslagen tabbladen.

Een vriend van mij heeft trouwens de zelfde telefoon, maar heeft geen last van dit probleem. Ligt het dan aan bepaalde instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een hard reset proberen, dan sluit je instellingen uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
Tsurany schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:21:
Een hard reset proberen, dan sluit je instellingen uit.
Hoe voer ik deze uit en raak ik dan mijn gegevens kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontherocks
Ik heb een hard reset geprobeerd alleen heeft dit geen effect gehad. Baal er flink van, omdat ik mijn telefoon niet optimaal kan gebruiken zoals het bedoeld is. Naast de standaard internet browser kan ik ook bepaalde apps en widgets niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReenL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09-2022
Op de HTC site staat een nummer die kan je bellen, goeie ervaringen met de helpdesk.

Het lijkt bijna wel een instelling te zijn, die misschien met je google account weer terug is gezet.

Tijdens de installatie van je telefoon (na een harde reset) wordt gevraagd of je de gegevensverbinding van je provider wilt gebruiken. Als je hier verkeerd op antwoord, dan is het voor je telefoon niet toegestaan over het mobiele netwerk data te versturen.
Pagina: 1