Op zoek naar een Gaming Videokaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerton
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 20:38
Hallo allemaal.

Sinds een paar maanden ben ik actief bezig met het zoeken van een nieuwe videokaart in mijn PC.
Ik kom er echter niet helemaal uit vandaar dat ik hier een topic maak.

Ik zoek een videokaart van rond de 200 euro (250 max) die een goede prestatie heeft.
De kaart zou vooral gebruikt worden voor het spelen van spellen die hoge grafische instellingen hebben.
Voorbeelden daarvan zijn:
Call of Duty: Black Ops.
Assassins creed 2.
Garry's mod (Veel physics)
Bionic Commando.
Oblivion.
Red Faction Guerrilla.

Graag zou ik een reactie willen van iemand die veel weet over prestatie vs. prijs en voor mij de beste videokaart uit kan kiezen.

Hier zijn mijn PC specs vanuit Xfire Rig uploader :

Manufacturer: Packard Bell
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 4096MB RAM
Hard Drive: 1 TB
Video Card: NVIDIA GeForce GT 320
Monitor: SyncMaster 2032MW,SyncMaster Magic CX2032MW(Analog)
Sound Card: Speakers (Realtek High Definition Audio)
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621)
Motherboard: MIS MS-7379 Version 4.0
Voeding: 450W vermogen.
Mvg
Gerton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Je voeding is nogal beperkt, qua vermogen zou ik zeggen, max een HD6850 of HD6870. Maar denk niet dat je qua aansluitingen uit gaat komen. Een nieuwe voeding zou dan ook noodzaak KUNNEN zijn ;)

Verder geloof ik je voor geen ruk als je zegt dat je al een aantal maanden opzoek bent zoals je zelf zegt. In die tijd had je zelf makkelijk wat reviews/benchmarks kunnen vinden

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 02-02-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

of op zijn minst dit voorbij zien flitsen: [BBG aanschaf] Videokaarten
;)

Palit GTX560Ti is voor 209 euro te koop op alternate.de. Dan heb je de beste kaart voor dat budget aller tijden :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Mijn GTX 285 kon de spellen uit jou lijst die ik zelf ook speel (AC2, Black Ops, Oblivion) ook op hoge settings / resolutie spelen. Die kaarten kun je tegenwoordig voor zo'n 100 euro vinden op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

Nox

Noxiuz

Als je nog van stilte houdt lijkt dit mij een passende kaart. Voor de hoge resoluties en stille systemen is dit toch wel een mooie kaart denk ik zo:

pricewatch: Club3D CGAX-69548F

Je hebt ook nog goedkopers, maar dit lijkt me toch wel bang for bucks. Ja ik ben een AMD fan, dus als jij ook nog waarde hecht aan een AMD-kaart ipv nvidia kan je deze pakken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Graag zou ik een reactie willen van iemand die veel weet over prestatie vs. prijs en voor mij de beste videokaart uit kan kiezen.
Ik wil niet lullig zijn maar hier op tweakers.net staat een prachtige pricewatch waar heel veel artikelen op staan, daar kun je ook aangeven wat je uit wil geven, mocht je dan een kaart vinden die je wel wat lijkt kun je op google (of hier op het forum) zoeken naar reviews en dan zelf beoordelen of de kaart goed genoeg voor je is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ventieldopje op 02-02-2011 16:58 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Een goed antwoord ga je nu niet krijgen, je hebt namelijk de specs van de voeding niet geven.

Wat dus kan betekenen dat de voeding door fikt als je de nieuwe videokaart wordt geplaatst, wat er kan voor zorgen dat ook de nieuwe videokaart in rook op gaat. ;)

Dus als je weet welke voeding je hebt of wanneer je een foto van de zijkant van de voeding waar de specs staan kan plaatsen mag je het plaatsen waar het hoort. In [BBG aanschaf] Videokaarten ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
NoxiuZ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:52:
Als je nog van stilte houdt lijkt dit mij een passende kaart. Voor de hoge resoluties en stille systemen is dit toch wel een mooie kaart denk ik zo:

pricewatch: Club3D CGAX-69548F

Je hebt ook nog goedkopers, maar dit lijkt me toch wel bang for bucks. Ja ik ben een AMD fan, dus als jij ook nog waarde hecht aan een AMD-kaart ipv nvidia kan je deze pakken.
Lijkt me dat een 450Watter uit een kant-en-klaar pc'tje wel eens moeilijk kan gaan doen met een HD6950 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.