Hoi iedereen,
Ik heb de pc van mijn tante binne gekregen om hem te repareren.
De pc wou niet opstarten, dus het leek mij een voeding probleem te zijn.
Dus ik heb de voeding doorgelust om te zien of hij het deed zonder pc onderdelen. Het resultaat was dat er niets gebeurde --> Voeding stuk.
Dus heb ik een nieuwe voeding gekocht - Coolermaster Extreme Power Plus (400Watt). Deze heb ik nu aangesloten op de pc zonder problemen.
20+4 Pin ATX op het moederbord
1x 4Pin voor de CPU (de voeding heeft 2 van deze kabels)
en dan 1x HD en 1x Dvd brander
Echter wanneer ik de pc opzet gebeurt er niets. De fan van de voeding en CPU gaan 3sec draaien en vallen daarna stil. Ik heb alle kabels juist aangesloten en nu is de vraag wat ik verkeerd doe? Of is er nog iets meer mis met de pc.
Alvast bedankt
Toon VA
Ik heb de pc van mijn tante binne gekregen om hem te repareren.
De pc wou niet opstarten, dus het leek mij een voeding probleem te zijn.
Dus ik heb de voeding doorgelust om te zien of hij het deed zonder pc onderdelen. Het resultaat was dat er niets gebeurde --> Voeding stuk.
Dus heb ik een nieuwe voeding gekocht - Coolermaster Extreme Power Plus (400Watt). Deze heb ik nu aangesloten op de pc zonder problemen.
20+4 Pin ATX op het moederbord
1x 4Pin voor de CPU (de voeding heeft 2 van deze kabels)
en dan 1x HD en 1x Dvd brander
Echter wanneer ik de pc opzet gebeurt er niets. De fan van de voeding en CPU gaan 3sec draaien en vallen daarna stil. Ik heb alle kabels juist aangesloten en nu is de vraag wat ik verkeerd doe? Of is er nog iets meer mis met de pc.
Alvast bedankt
Toon VA