MP3 + Radio (portofoon/walkie talkie :)) tijdens snowboarden

Pagina: 1
Acties:

• panjav
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-01 17:36
Ik ga eindelijk weer na 10 jaar weer eens de piste op in oostenrijk. Gezellig met wat vrienden.
Nu hebben we twee ideeen.

1. Het zou ons leuk lijken om tijdens het afdalen muziek te luisteren (wel veilig natuurlijk!) van dezelfde playlist.
2. Om te communiceren hebben we het idee om een portofoon te gebruiken. zoiets als dit: http://www.portofoonwinke...lkr-t5-outdoor-bundel.htm

Na wat op internet gezocht te hebben naar een splitter oid, heb ik niks gevonden wat bruikbaar is. Behalve de gebruikelijke headphone splitters. Ik heb wel ergens gelezen dat je niet zomaar twee inputs op 1 headset krijgt met een splitter omdat je dan de boel kunt beschadigen.

Ik wil dan de headset van de portofoon gebruiken (omdat hier ook de mic+knopje voor push to talk op zit) om de portofoon te gebruiken en tegelijk via dat oortje mn mp3tje te horen.

Dus. Is het uberhaupt mogelijk wat ik wil? En ja ik zou ook van ieder apparaat 1 oortje in kunnen doen, maar we blijven tweakers he :)

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:08
Een splitter gaat niet werken als het plugje van de porto een extra "kanaaltje" heeft (zo'n zwarte ring) en die heeft hij waarschijnlijk ivm. het push to talk knopje.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.