T-mobile Extra punten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik spaar al zo'n 10 jaar T-mobile Extra punten en heb zodoende alweer 8600 punten. Deze waren voor 1-1-2011: 2 cent per stuk waard.

De punten in de catalogus zijn aangepast met de reden dat de inkoopprijzen ook stijgen. Daar kan ik op zich best in komen. Maar wat men nu ook heeft gedaan: Per T-Mobile Extra punt krijg je nog maar 1,43 cent!

Ik had dus: 0,02 * 8600 = 172 euro
Ik heb nu dus: 0,0143 * 8600 = 123 euro

Van de ene op de andere dag is mijn tegoed dus met 50 euro gedaald, zonder communicatie hierover.

Er is gecommuniceerd over de inkoopprijzen in de catalogus, maar dit gaat om prijzen in de winkel, die sowieso worden aangepast als de inkoop stijgt natuurlijk. Nu wordt het onder het mom van een drogreden aangepast.

Je betaald in punten natuurlijk gewoon de verkoopprijs een prijs die ieder ander ook betaalt. Een prijs waar inkoopprijzen al in verwerkt zitten.

Lopen meerdere mensen hier tegenaan?
Ik vind het een slechte zaak van T-mobile...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vroeger kon je voor de rentepunten nog een telefoon kopen.
Als je toen je abbo verlengde kreeg je punten en voor de punten kon je een telefoon kiezen.

Ik heb een paar keer korting geregeld via die punten. Laatste tijd niet meer naar omgekeken eigenlijk.
Heb er ook niks van gehoord en vind het een slechte zaak maar ja wat kan je er aan doen, niks volgens mij.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Interessante gedachte, ik ben ook al 5 jaar klant van T-mobile en heb dik 4200 punten. Dat is dus ook mooi klote en vraag me inderdaad af of t-mobile hier wel goed bij nagedacht heeft. Misschien toch maar eens e-mailen naar het bedrijf met deze vraag.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Wii4all schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:56:
Vroeger kon je voor de rentepunten nog een telefoon kopen.
Als je toen je abbo verlengde kreeg je punten en voor de punten kon je een telefoon kiezen.

Ik heb een paar keer korting geregeld via die punten. Laatste tijd niet meer naar omgekeken eigenlijk.
Heb er ook niks van gehoord en vind het een slechte zaak maar ja wat kan je er aan doen, niks volgens mij.
Een losse telefoon misschien niet, maar prepaid toestellen in de T-shop (niet op internet) wel.
Moet je alleen nog even op de markt unlocken en je hebt een "los" toestel!
loewie1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:01:
Interessante gedachte, ik ben ook al 5 jaar klant van T-mobile en heb dik 4200 punten. Dat is dus ook mooi klote en vraag me inderdaad af of t-mobile hier wel goed bij nagedacht heeft. Misschien toch maar eens e-mailen naar het bedrijf met deze vraag.
Heb ik al gedaan... Nog geen reactie, zal wel even duren gok ik...

Maar goed ik was doelgericht aan het sparen en dan is het inderdaad mooi klote.
Als ik dit van te voren wist had ik nooit door gespaard voor een prepaid toestelletje en gewoon voor 31-12-10 alles ingewisseld!

Ondanks dat het punten zijn is het wel een soort tegoed en vind ik het op zijn zachts gezegd niet netjes dat we van te voren niet ingelicht zijn!

En de drogreden die ze gebruiken nog maar daargelaten!

Ik ga toch even alles op een rijtje zetten. Ik mag binnenkort weer een nieuw toestel uitzoeken, misschien wacht ik wel tot de zomer en ga ik overstappen. Dan moet ik daarvoor nog even mijn toestel onder de garantie laten repareren (even zoeken naar een reden). Dan stap ik een jaartje over op sim only bij een andere aanbieder.

Dus ook nog maar even mijn punten opmaken, tegen 50 euro minder!

Ben zeer ontevreden op dit moment! En dat na 10 jaar klant te zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door BlakHawk op 02-02-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Nouja, ik ben benieuwd naar de reactie van T-mobile, misschien dat dit anders ook hoort in het shopping forum. Er zijn voorwaarden gewijzigd waarmee ik het niet eens ben. Zonder meteen de hakken in het zand te willen zetten ben ik toch benieuwd of dit geen gevalletje Youp wordt. Waar we het over hebben is natuurlijk een principe kwestie. Die 20 eu minder in mijn geval zijn de moeite niet waard.

Maar ook ik was van plan die punten in te wisselen voor korting op een telefoon. En nu wordt je dubbel genaaid, je punten zijn minder waard geworden, de artikelen in de catalogus duurder.

[ Voor 4% gewijzigd door loewie1984 op 04-02-2011 15:32 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
loewie1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:35:
Nouja, ik ben benieuwd naar de reactie van T-mobile, misschien dat dit anders ook hoort in het shopping forum. Er zijn voorwaarden gewijzigd waarmee ik het niet eens ben. Zonder meteen de hakken in het zand te willen zetten ben ik toch benieuwd of dit geen gevalletje rechtsbijstand wordt dan (of nog een column van Youp). Waar we het over hebben is natuurlijk een principe kwestie. Die 20 eu minder in mijn geval zijn de moeite niet waard.

Maar ook ik was van plan die punten in te wisselen voor korting op een telefoon. En nu wordt je dubbel genaaid, je punten zijn minder waard geworden, de artikelen in de catalogus duurder.
Youp is ook een hele goede natuurlijk :)
Leverage ;)

Je wordt inderdaad genaaid onder het mom van inkoopprijzen... Dat zou dus betekenen dat de verkoopprijzen de afgelopen jaren nooit zouden zijn aangepast...

Zitten hier ook nog afgevaardigden van T-mobile zelf, die misschien eens wat uitleg kunnen geven? Nu is het een dusdanig duidelijk geval van een drogreden dat ik het ook niet zou aandurven als T-mobile zijnde! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BlakHawk op 02-02-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:35:
Er zijn voorwaarden gewijzigd waarmee ik het niet eens ben.
Mag je mij mij vertellen welke voorwaarden zijn gewijzigd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:34:
Mag je mij mij vertellen welke voorwaarden zijn gewijzigd. :?
Al zou het wel mogen, dan nog is het gewoon niet netjes om zo met je klanten om te gaan. Ik ben van de ene op de volgende dag 50 euro lichter... Ben ruim 10 jaar klant! Ik was Ben klant en toen over genomen door T-mobile.

Maar ik vind het reden genoeg om over te stappen. Vind het gewoon geen stijl.
Ik betaal iedere maand veel te veel voor mijn abonnement... Heb iedere maand 600 minuten over, omdat ik mijn Iphone 300 abonnement veel te hoog heb ingezet.
En dan niet even communiceren over een wijziging.

Ik voel me belazerd, of T-mobile nu in zijn recht staat dit zomaar aan te passen of niet, boeit me niet. Overstappen doe je niet op basis van de feiten. Ik niet in ieder geval. Een gevoel dat je erbij hebt speelt gewoon mee!

Dus ook al zou het mogen, wat waarschijnlijk het geval is. Het is gewoon klantonvriendelijk. Maar ik wacht eerst een reactie af en anders ga ik Youp eens tippen. Ik zie hem de drogreden van deze verhoging al belachelijk maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
dfrenner schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:06:
[...]
Al zou het wel mogen, dan nog is het gewoon niet netjes om zo met je klanten om te gaan. Ik ben van de ene op de volgende dag 50 euro lichter... Ben ruim 10 jaar klant! Ik was Ben klant en toen over genomen door T-mobile.
Het is al echt heel vaak gebleken dat T-Mobile lak heeft aan bestaande klanten !
Zij trekken nieuwe klanten met mooie beloftes binnen en eenmaal binnen wordt de klant op alle mogelijke manieren gen**id (dit geval, verhogen kosten, data-limiet op internet verkeer, etc....)

Maar troost je, andere providers doen precies hetzelfde hoor.

Ik hoop dat het WebCare team (wat hier op GOT actief is) jou kan helpen of op zijn minst tegenmoet kan komen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou zojuist met T-mobile gebeld...

Ik heb uitgelegd wat het probleem was, dat ik 11 jaar aan het sparen ben en nog langer klant ben... En dat ik nu opeens 50 euro mis en dat de communicatie ging over de inkoopprijzen in de catalogus... Dit heeft niets met inkoopprijzen te maken, want de t-shop waar iedereen gewoon geld uitgeeft past altijd al zijn prijzen aan, aan de inkoopprijzen (logisch bij een winkel). Aan de hand daarvan kon ik ervan uitgaan dat de 2 cent per punt onaangetast bleef.

Ze snapte het probleem en ging het oplossen. "Zo meneer ik heb uw punten met 50 verhoogd."
Dus ik vraag 50 punten of euro? "50 punten".

Ja dat betekent dus alsnog dat ik 3 jaar verder kan gaan sparen, voordat ik 3500 punten (50 euro) bij elkaar heb.... Daar ben ik niet blij mee en ik ga hier niet mee akkoord.

Ze ging in overleg en het antwoord daarna was dat het om een gratis dienst gaat...

Tja allemaal prima, op dit moment wil ik zo snel mogelijk weg bij T-mobile, als je zo met klanten omgaat. "Het is een gratis dienst die kan ieder moment aangepast worden".

Dat maakt me niets uit, want het kost mij wel degelijk 50 euro! Gratis of niet. Op 30-12-2010 heb ik 50 euro meer dan nu. Dat moet gecommuniceerd worden vind ik...

Dus nu moet ik maar een klachtenbrief schijven. Dus als dit echt de manier is, dan ga ik overstappen... Als men zo met je omgaat, probeer ik het ergens anders en zal er een emailtje naar Youp toe gaan.

Toch zonde na zo veel jaren. Trouwe klanten lijken voor T-mobile niets te betekenen. Op mijn 16de had ik mijn eerste BEN abbo en nu 11 jaar later zit ik nog steeds bij T-mobile!

Ik wacht de webcare nog even af, maar deze zomer loopt mijn contract af...

[ Voor 5% gewijzigd door BlakHawk op 04-02-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
thx voor de update, blijft hommeles dus. Tja wat kan je hieraan doen dan verder dan aan de grote klok hangen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24

Dutch_Celt

Jollygood

zucht... zoveelste QQ topic over t-mobile en extra..

Overigens is het wel degelijk aangekondigd, niet voor iedereen even duidelijk wellicht.
Ik vraag me af wat dit te maken heeft met tweakers?

Grappig dat iedereen steen en been klaagt over t-mobile, terwijl ik juist de dingen waar ze over klagen, niet merk, of juist geen probleem mee heb.

En wat de t-mobile dame betreft, extra is inderdaad een gratis dienst (waar je je niet voor aan hoefde te melden).

Tevens hoor ik nooit iemand klagen als de supermarkten weer eens hun zegel acties annuleren of aanpassen...

Overigens staat t-mobile ook nog eens volledig in het recht als je kijkt naar de Algemene Voorwaarden T-mobile Extra

partikel 10.1:
Artikel 10. Wijziging
10.1 T-Mobile behoudt zich het recht voor de regels van T-Mobile Extra te wijzigen,
bijvoorbeeld door wijziging van de regels omtrent de toekenning of de waarde van Punten.

[ Voor 76% gewijzigd door Dutch_Celt op 04-02-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Dutch_Celt schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:10:
zucht... zoveelste QQ topic over t-mobile en extra..
Ik heb gezocht op tmobile extra en niet iets verwant gevonden, dus....
Overigens is het wel degelijk aangekondigd, niet voor iedereen even duidelijk wellicht.
Het enige dat aangekondigd is zijn de catalogus waarden, i.v.m. de inkoopprijzen.

Inkoopprijzen hebben niet met de t-shop te maken... De prijzen in de fysieke winkel hebben namelijk niet 10 jaar stilgelegen...

Dus dit is zeker niet aangekondigd. Niet bij mij in ieder geval!
Ik vraag me af wat dit te maken heeft met tweakers?
Je zure reactie is me bij deze duidelijk. Maar hij zit toch in het onderdeel "telecomproviders"? Of ga je je ook afvragen wat sim-only met tweakers te maken heeft!?
Grappig dat iedereen steen en been klaagt over t-mobile, terwijl ik juist de dingen waar ze over klagen, niet merk, of juist geen probleem mee heb.
Jij krijgt nog wel 2 cent per punt lees ik?
Jou is blijkbaar geen 50 euro afgenomen, anders had je wel anders gereageerd!
En wat de t-mobile dame betreft, extra is inderdaad een gratis dienst (waar je je niet voor aan hoefde te melden).
Klopt, maar dat heb ik WEL gedaan, dus het is een soort van tegoed, wat me nu opeens zonder communicatie is afgenomen! Rente bij de bank krijg je ook, amar toch zal jij ook niet blij zijn als ze opeens achteraf 50 euro rente terugnemen!
Tevens hoor ik nooit iemand klagen als de supermarkten weer eens hun zegel acties annuleren of aanpassen...
Dat laten ze altijd van tevoren weten! Daarnaast zijn supermarkten juist altijd heel klant vriendelijk.
Bij de AH kijg je zelfs bij 2 halen 1 betalen actie een bonnetje mee dat je het de week erna voor de actie mag halen, omdat het nu op is.

Het tegenovergestelde van T-mobile!
Overigens staat t-mobile ook nog eens volledig in het recht als je kijkt naar de Algemene Voorwaarden T-mobile Extra

partikel 10.1:
Ja en dus behoud ik me het recht om over te stappen als dit niet netjes en klant vriendelijk wordt afgehandeld. Het enig dat ik wil is dat dit soort dingen van te voren gecommuniceerd worden. Dat is met betrekking tot dit punt niet gebeurd. Ik heb enkel een mail gekregen over de catalogus. De reden waren de inkoopprijzen. Als dat de enige reden is, heeft dat niets met de waarde per punt te maken!

Dus prima dat ze het aanpassen, dan wil ik het van te voren weten zodat ik nog de kans krijg daarop in te spelen. Nu heb ik 3 jaar voor jan l*l gespaard! Ik was van plan dit voorjaar een toestel te gaan kopen voor mijn vrouw met deze punten. Dit kost me dus gewoon 50 euro!

Nu hoor ik achteraf opeens dat mijn punten niet meer 172 euro waard zijn, maar 123! En dat heeft niets met inkoop te maken, of mag ik nu ook in de shop de prijzen van 10 jaar geleden gaan rekenen? De prijzen worden in de shop, anders dan in de catalogus, altijd al aangepast aan de inkoopprijzen.

Dit is dus misleiding door gebruik van een drogreden. Kunnen ze nog zo in hun recht staan. Ik ben klant en al een aardige tijd en als ze willen dat ik blijf, wordt ik anders behandeld! Zo niet, ook goed. Dan ga ik weg en het mailtje naar Youp staat in mijn concepten klaar! Zo flauw ben ik ook wel.

Er kan altijd iets mis gaan en dat is helemaal niet erg. Maar de afhandeling ervan vind ik veel belangrijker. Ik wacht eerst webcare nog af en eventueel een klachtenbrief sturen. Als het alsnog netjes wordt afgehandeld, dan vind ik de communicatie nog steeds een minpunt, maar iedereen maakt fouten en dat is menselijk. Helemaal niet erg. Maar als men mij nu laat stikken, dan kan ik dat ook andersom...
Maar dan zorg ik er ook voor dan mijn vrouw weg gaat bij T-mobile enz. Zo ben ik dan ook.

[ Voor 33% gewijzigd door BlakHawk op 04-02-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Wat een drama, ik heb een klacht via de website aangemeld:

Geachte heer ******,

Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels telefonisch contact heeft opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Ik vertrouw erop dat onze medewerkers u volledig en naar tevredenheid hebben kunnen informeren en wens u een prettig weekend toe.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
nouja, dat zal procedureel misschien zo geregeld zijn als de klant al gebeld heeft dat zij er niet meer achteraan hoeven te gaan, dat is imho nog niet zo'n ramp. Hoeveel mensen bellen niet erachteraan nadat ze gemaild hebben. En vaak kregen die bobo's van de SD dan te horen dat hun vraag al per telefoon is afgehandeld.

Toch zou ik gesteld hebben dat ze moeten vragen of alles naar tevredenheid is afgehandeld en zoniet dat je daarnaar toe kan reply'en. Maargoed, dat is een ander verhaal.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Beste dfrenner & loewie1984

Ik vind het jammer om te lezen dat het sparen van T-Mobile Extra punten voor jullie een zure nasmaak heeft gekregen.
Mag ik jullie allebei vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit heeft niet specifiek met telecom te maken, vandaar een move naar Shopping Forum. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb hier overigens wel gewoon een bericht over gekregen in een SMS (T-Mobile wijzigt binnenkort de shopprijzen oid) en in een nieuwsbrief. Ik heb voordat het zover was mijn punten nog even zo goed mogelijk opgemaakt. Niet dat ik veel punten had, prepaid met gemiddeld 30 euro kosten per jaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
T-Mobile Webcare schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:31:
Beste dfrenner & loewie1984

Ik vind het jammer om te lezen dat het sparen van T-Mobile Extra punten voor jullie een zure nasmaak heeft gekregen.
Mag ik jullie allebei vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare
@dfrenner & loewie1984

Zouden jullie kunnen laten weten wat de uitkomst is?

Ben wel benieuwd namelijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Met dit verhaal zal me collega blij zijn, als ze maandag op het werk komt (heeft over de 9000 punten).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik werd net gebeld door de persoon van T-mobile webcare, deze heeft het netjes afgehandeld. Er is een middenweg gevonden waar ik me prima in kan vinden. Bedankt daarvoor. Voor de rest hoop ik ook dat er een nette afhandeling komt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb 9176 punten ;(

Wat ik weer niet snap, waarom altijd de vaste klanten pakken ?

Waarom niet het aantal punten dat je spaart per euro verminderen. Op die manier houden mensen hun punten en sparen nieuwe klanten minder snel.

Maar dat zal wel weer te ingewikkeld zijn, hoppa gewoon de waarde verminderen van mensen die al jaren sparen. Je zal maar net voor 9k punten een ballonvaart willen, voel je je even genaaid.

[ Voor 90% gewijzigd door Viper® op 04-02-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Wii4all schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:20:
@dfrenner & loewie1984

Zouden jullie kunnen laten weten wat de uitkomst is?

Ben wel benieuwd namelijk.
Uiteraard!
Ik ga voor 17:30 gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gast, waarom lever je ze niet in voor waardebonnen dan hoef je maanden lang niks te betalen !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
neome volgens mij mag je zo'n waardebon maar 1 keer per 3 maanden 'aankopen'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wii4all schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:57:
Ja, moet je dus ook bijhouden. Je hebt twee verschillende trouwens, een kleinere en een grotere variant.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
klopt 25 en 10 euro.
Ik heb ze weleens ingewisseld als ik niks zag in de t extra shop.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
loewie1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:42:
Ik werd net gebeld door de persoon van T-mobile webcare, deze heeft het netjes afgehandeld. Er is een middenweg gevonden waar ik me prima in kan vinden. Bedankt daarvoor. Voor de rest hoop ik ook dat er een nette afhandeling komt.
Mij is hetzelfde aanbod gedaan om de helft te vergoeden.
Ik kan niet zeggen dat ik volledig tevreden ben, maar goed. Volgens de voorwaarden hebben ze wel gelijk, al hoop ik wel dat men in het vervolg de communicatie zal aanpakken.

Hier gaf de medewerker mij wel gelijk. Het is niet overal goed en vooral volledig gecommuniceerd.

Meer dan de helft zat er niet in en op zich vind ik het wel positief dat T-mobile er iets mee doet.

Voor de duidelijkheid:
Ik had 172 euro, dat werd 123 euro en nu is het rond de 148 euro.

Al met al redelijk tevreden. In ieder geval tevreden genoeg om niet direct mijn abonnement op te willen zeggen.

Daarnaast ben ik wel zeer tevreden over de snelle afhandeling van het webcare team. Bedankt voor de service Richard!

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 04-02-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:32
Jammer dat er een soort eliteservice ontstaat waar niet iedereen wordt geholpen maar zeker alleen de mensen die hier klagen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

nouja.. ze doen in elk geval iets.
(unlike *knip.... ik slik het in)

[ Voor 22% gewijzigd door paQ op 04-02-2011 16:26 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Termi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:22:
Jammer dat er een soort eliteservice ontstaat waar niet iedereen wordt geholpen maar zeker alleen de mensen die hier klagen :').
Ik denk dat de meeste mensen niet zo'n heel groot saldo hebben. Als het me een paar euro zou kosten had het me niet veel uitgemaakt. Maar dit scheelde me wel heel veel geld.

Maar ze hadden beter het aantal punten per euro kunnen aanpakken. Dan hebben bestaande klanten geen last van dalende tegoeden, maar alle nieuwe punten zijn minder waard...
Dan hadden ze dit soort problemen voorkomen.
paQ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:26:
nouja.. ze doen in elk geval iets.
(unlike *knip.... ik slik het in)
Klopt.

[ Voor 13% gewijzigd door BlakHawk op 04-02-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Wii4all schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:57:
Ik neem aan dat je met waardebon de factuurkorting bedoelt? Je kunt je punten inwisselen voor kortingen op de factuur van €10,- en €25,- zo vaak als je wilt. Mocht je factuurbedrag lager zijn dan de korting dan wordt de resterende korting automatisch verrekend met de volgende factuur.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inmiddels twee keer telefonisch contact gehad met T-mobile. Naar aanleiding van de klantenservice medewerker heb ik een klachtenformulier moeten invullen op de site. Ik kreeg onderstaande reactie, daar kun je dus niks mee. 8)7 Toen heb ik nogmaals gebeld en ze hebben mij geadviseerd weer te reageren, nog niks gehoor, maar ik wacht af :)
Geachte heer [NAAM],

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

Indien u vragen heeft over uw credits of de te bestellen artikelen, neemt u dan telefonisch contact met ons op via het gratis T-Mobile Extra-nummer 0800 - 863 9872. Het is ook mogelijk om uw bestelling op dit nummer telefonisch aan T-Mobile door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
[NAAM]
T-Mobile Klantenservice BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Termi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:22:
Dit is denk ik omdat mensen die ergens klant willen worden, steeds vaker eerst even op internet kijken of er veel klachten staan. Als het dan lijkt dat alles naar tevredenheid wordt opgelost, hebben ze sneller vertrouwen in een bedrijf.
Dit zie je tegenwoordig bij heel veel bedrijven. Moet wel zeggen dat het vooral bij T-mobile de service wel ten goede komt. Heb je klachten dan kun je denk ik bij T-mobile het beste zorgen dat je contact krijgt met webcare.
Pagina: 1