Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ik houd meerdere agenda's bij via google calendar (prive, werk, verjaardagen, etc). Al deze agenda's zouden moeten syncroniseren met mijn galaxy S (android 2.2) echter om 1 of andere reden kan ik de werk agenda niet selecteren op mijn toestel en wordt die dus ook niet meegenomen.

In de settings van de google calendar zie ik geen verschil tussen de agenda's. Allemaal zijn ze in meerdere formaten (xml, html). Een aantal vallen onder "my calendars" (waaronder die van het werk) en een paar zijn 'other'.

Het enige verschil tussen deze agenda's is dat de werk agenda wordt geïmporteerd dmv een csv file omdat er geen andere mogelijkheid is.

Is er iemand die mij kan vertellen wat precies het probleem is en hoe ik het op kan lossen. Ik zit al te kijken naar een 3 party tool zoals Toodledo, maar als het niet nodig is...

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Kijk eens of er geen rare tekens in staan als !,?":- etc. Dat probleem heb ik gehad, eindeloos wezen zoeken naar een oplossing ..

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Alexander6501 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:37:
Kijk eens of er geen rare tekens in staan als !,?":- etc. Dat probleem heb ik gehad, eindeloos wezen zoeken naar een oplossing ..
Tekens in wat? Het onderwerp? Dat zou een oplossing kunnen zijn bij individuele afspraken maar daarmee kan het volgens mij niet zo zijn dat de gehele agenda an sich niet zichtbaar is bij je instellingen van de telefoon. Ik kan hem dus niet aan of uit vinken bij de synchronisatie instellingen van Android. Zou er een max aantal agenda's per account zijn?